Nu al symtonen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Moet ff mn verhaal kwijt. 14 feb eerste dag laatste menstru, 20 feb spiraal eruit en na 1dag bloeden direct geklust. Officieel 28 feb of 2maart had ik volgends de berekening mn eisprong. Maar heb al 3dagen een opgezet gevoel gehad, vanmorgen en vanmiddag menstru achtige pijn, en ook mijn tepels beginnen erg zeer te doen en me borsten voelen gespannen. Kweet ook dat je lichaam je vreselijk voor de gek kan houden maar ja vind het toch allemaal vreemd. Zou 15maart ongi moeten worden of niet dus. Meestal voor ik ongi moet worden zoeen ander halve week ervoor gaan mn borsten zeer doen, nu moet ik inderdaad nog anderhalve week voor mijn NOD maar ja heb pijnlijke tepels en dat heb ik nooit. Kan het ook zo zijn dat alles komt door die verwijdering van de spiraal? Word er soms niet goed van. Wil me zelf ook niet gek maken.

Groetjes

Het kan ook inderdaad van het verwijderen zijn. Je hormonen moeten weer even "opstarten". Of het heeft met je eisprong te maken. Zwangerschapskwaaltjes komen vaak pas bij 6 á 7 weken.

Ik heb deze verschijnselen soms nav mijn eisprong. Misschien dat het bij jou nog klachten van de spiraal zijn.
De kans dat het van een zwangerschap is, acht ik net echt groot. De bekende klachten krijg je nl van het hcg hormoon. Je lichaam maakt dit pas aan na de innesteling en deze vindt weer plaats tussen dag 3 en dag 10. Een erg ruim begrip, maar voor ieder is de duur dat het hompje gaat innestelen weer anders.

Dit is allemaal voor de gemiddelde vrouw. Het kan natuurlijk dat je eisprong heeft plaatsgevonden op 28 februari en dat je daarna snel bevrucht en ingenesteld bent. Zeker als je erg op hcg reageert, kun je er al last van hebben.
Maar zoals ik al schreef, is die kans dus klein.

Conclusie: het blijft helaas afwachten. En laat je niet gekmaken door je lichaam, zelf ben ik al erg vaak voor de gek gehouden met zgn kwaaltjes die uiteindelijk gewoon een ongi tot gevolg hadden.

Succes meid, ik hoop toch dat je iets aan mijn verhaal hebt!

Liefs Daisy

ja heb er zeker wat aan! Ik denk ook echt wel dat mn lichaam me voor de gek houd. A dit is de eerste maand dat ik niks slik of in me heb. Dus normaal zal het altijd zo wel gaan maar dat weet ik niet omdat ik die spiraal had. En B ja acht de kans ook erg klein. Zal wel heeeel toevallig zijn. Afwachten is hier echt een stopwoord haha bij mij ook! Ik laat het jullie wel weten. Groetjes

Ik heb de eerste weken nadat ik gestopt was met de pil, allemaal kwalen gehad die zeer op zwangerschapskwalen leken. Uiteindelijk bleek het gewoon het ontpillen te zijn en moeten je hormonen weer een eigen balans zoeken en vinden. Nadat ik toen weer voor het eerst ongesteld was geweest zonder pil was het over.
Had je een hormoonspiraal of koper?

Ik heb dus het zelfde 13 feb de eerste dag van mn menst. De 16e mn spiraal eruit en nu sinds een paar dagen krampen

Ik herken je verhaal wel een beetje hoor! Ik had de 1e ronde alle "zwangerschapsverschijnselen" maar helaas.... Je lichaam kan je heel erg voor de gek houden!!!
Deze ronde heb ik (helaas) ook weer regelmatig het gevoel dat ik iets voel/merk..... Maar dit wil ik helemaal niet! Maar ja, hoe zet je zoiets uit, haha.
Ik had mijn laatste OD op de 13e en had de laatste keer een cyclus van 26 dagen, ik moet dus ook nog minstens een week wachten ;-)
Succes! Ik hoop voor je dat het idd voortekenen zijn!

ja hoop et ook maar meiden denk echt wel dat ik voor de gek gehouden word wnt rond deze periode worden mn borsten altijd gevoelig dus. En heb een cyclus van 30dagen dus dan had ik inderdaad vrijdag mn ei maar ja kan altijd eerder geweest zijn maar kan ook dat tie er vandaag was of gisteren maar dat geloof ik nie. Want had vande week dat draderig slijm en nu ist al stuk dikker. Jullie horen het wel de 15de kan ik testen officieel.

Groetjes

Terug
Bovenaan