Nu al symtonen?

ik hoop t echt voor je babe1982. Zelf heb ik echt geen geduld. Vreselijk gewoon ik moet nog ruim een week volhouden maar denk aan niks anders. Ik wil het zo graag ik heb van mn eerste zwangerschap helemaal niet kunnen genieten.

Dan hoop ik het voor jou ook van harte! Vind dat best erg als je niet van je zw schap kan genieten, lag dat aan de kwaaltjes of iets? Ik heb ook niet genoten hoor bij de eerste, ja helemaal is misschien beetje onzin maar woonde toen bij mn schoonouders...meer hoef ik denk niet te zeggen dan. En na de bevalling ook erg veel stress dus hoop deze keer wat beter te hebben! Hoop echt voor andere ook dat ze snel een zwschap krijgen vooral voor de gene die zo lang bezig zijn. Echt respect want lijkt me vreselijk moeilijk.

Babe1987, ik was tot 16 weken doodziek en was niet gepland zwanger. Ik woonde nog thuis en mn vriend ook. Mn schoonouders waren er niet blij mee. Ze wilden er niks van weten. Alleen maar gezeik dus. Ik kan me dus ook wel beetje voorstellen hoe jij je gevoeld moet hebben.
Ik heb een rare nacht gehad met veel buik en rugpijn ga straks naar de HA voor blaasontsteking test. Maar ben nu lichtjes misselijk

Jee zeg wat belachelijk. Snap niet dat iemand er dan niks van wilt weten... Mijn schoonouders daar in tegen waren dolblij. Alleen ik hoopte dat de situatie die daar niet al te best was wel zal veranderen... niet dus! Altijd ellende daar bah. Blij dat ik nu zelf de keuzes kan maken wat ik wel en niet eet in mn zwangerschap en wat ik wel of niet doe!. Sterkte ! Is het tweede kindje ook van die zelfde vader van de eerste en hoe zijn ze nu je schoonouders?

Babe1982, gelukkig dat je nu je eigen keuzes mag maken. Is de zelfde vader ja hij heeft me altijd bijgestaan. Echt contact hebben we niet met mn schoonouders maar als we er zijn willen ze alleen maar bemoeien.

bah vind dat echt erg! Beter dat het contact dan minimaal, des te minder last heb je ervan. Sinds vandaag is mn temperatuur 37,5 37,4 van de week telkens 36,5 36,8 ongeveer. Das apart, maar is het niet zo dat dit tot de menstruatie blijft en als je ongi word dus zakt en als je zwanger bent zo blijft? Heb er nooit op gelet namelijk maar ja. Zit nu 10dagen voor mn NOD

@babe1982 Volgens mij stijgt je temp net voor of op je eisprong en als je zwanger bent blijft je temperatuur hoog. Als je niet zwanger bent, daalt je temp volgens mij weer net voor je NOD.... Dit is tenminste wat ik er van begrepen heb..... Ik heb het nooit heel precies bijgehouden, te omslachtig, vind ik....
Ik zit ook op het wachtbankje..... Als mijn cyclus weer 26 dagen is, zoals de laatste keer, is mijn NOD de 10e, met 28 dagen de 12e.....

Wat duurt wachten lang hè!? ;-)

Succes meid!

Ja duurt inderdaad lang....nog 10dagen dan ist de 15de en mag ik ongi worden....of niet hahaha hoop het laatste! Het wachten duurt lang he. pff maar goed geduld is een schone zaak probeer me dus beetje af te lijden met andere dingen en me goed in mn hoofd te prenten dat een zwtest nu echt echt echt geen zin heb! moeilijk he pff hihi

Terug
Bovenaan