Nu al testen????

A

Anoniem

Guest
Dag lieve meiden die hopelijk zo snel mogelijk zwanger mogen worden,

k heb even een kort vraaje.
Ik heb mijn NOD morgen de 24ste, zou ik nu al kunnen testen? Of is het beter te wachten tot ik eventueel hopelijk een paar dagen over tijd ben?

Liefs Aicha.

quote: Aicha schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-01-2006 13:34:50'));

Hoi Aicha,

Het is beter om een paar dagen te wachten. Je kunt al zwanger zijn maar nog niet genoeg hormoon in je urine hebben. Dus ik zou 2 a 3 dagen wachten. Ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het !!!! Wij zitten nu in ronde 22. Ik ben vrijdag weer ongi geworden !!!!! Ik baal als een stekker, elke keer weer !!!!!!  Maar heel veel succes met testen als je eraan toe bent !!! Hopelijk is 'ie hartstikke positief !!!!!

Groetjes Biaggi

Hoi heb je al verschijnselen van een mogelijke zwangerschap?

Je hebt testen die je al voor je nod kunt gebruiken.

Ik weet niet of je dan met een 'gewone'test al kunt testen.

Ik hoop voor je dat je een dikke plus of streep heb staan als je test.

Succes

Liefs wen

Dag lieve Biaggi,

Jeetje ronde 22?? Mijn hemel hoe houd je dat vol meid. 22 maanden...1.5 jaar....jeetje...
nou meid, ik hoop dat jij ook hartstikke positief test   Gewoon hartstikke!!!!

Liefs Aicha.

Ps. ik moet wel zeggen dat ik de drang moet onderdrukken om te gaan testen...oeps!

quote: endy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-01-2006 14:11:23'));

Hoi heb je al verschijnselen van een mogelijke zwangerschap?

Je hebt testen die je al voor je nod kunt gebruiken.
Ik weet niet of je dan met een 'gewone'test al kunt testen.

Ik hoop voor je dat je een dikke plus of streep heb staan als je test.

Succes

Liefs wen

Hoi Wen,

zwangere aanstaande mama hahaha, wat moet jij op een wolk zitten zeg.

Ehm ik had gister last van mijn tepels, de laatste tijd erg vermoeid en 2 dagen misselijk geweest. Maar ja dat kan van alles zijn toch? DUs ik weet het allemaal neit zo.

Wanneer test je dan eigenlijk op de NOD zelf of daarna?

Liefs Aicha.

quote: Aicha reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-01-2006 14:16:17'));

Lieve Aicha,

Soms is het ook niet makkelijk en soms vergt het ook veel van je relatie !!!! Gelukkig kunnen mijn man en ik, soms wel eens na een woordewisseling, er goed over praten !!!! Ik denk dat als je dat niet kunt dat het dan zelfs je relatie kan kosten !!!!! Het is heel erg maar soms niet onvermijdelijk !!!! En dan ben ik heel blij met mijn man !!!!!!!! Neem nu deze maand, mijn man is militair en hij is rond mijn vruchtbare periode op cursus in het zuiden van het land. Wij wonen in het noorden van het land. We hebben het erover gehad en we zouden als ik deze keer weer ongi zou worden naar het ziekenhuis (ronde 22). Ik had dit keer dus zoiets van, dan volgende maand maar !!!! Anders moet hij misschien wel een paar keer op en neer rijden !!!!! Maar hij had zoiets van, tuurlijk wel, we gaan er gewoon voor !!!!! Dan kom ik wel een paar keer thuis !!!!! Nou, als dat geen liefde is !!!!!

Succes met testen als je eraan toe bent, meid !!!!! Ik kan mij dat best wel voorstellen dat je graag wil testen !!!!!!

Liefs Biaggi

Hoi Biaggi,

Je mag in je handjes knijpen met je man! Wat een lieverd. Alhoewel de mijne er zeker ook mag wezen! Dat is ook zo een schat heerlijk gewoon!

Ik hoop oprecht dat je niet naar het ziekenhuis hoeft en dat je lekker en snel op een normale manier zwanger mag worden!

Liefs, Aicha.

Ach sorry, ik heb  mij verrekent, wij zitten in ronde 19.
Dat is nog wel lang natuurlijk. Mijn man is militair,
zoals ik je  net vertelt heb, en hij is een half jaar weggeweest !!!!
Vandaar !!! We zijn de maand januari 24 maanden bezig min 6 maanden van zijn uitzending en dan 1 maand erbij op van deze nieuwe ronde !!!!

Groetjes Biaggi

Terug
Bovenaan