quote: Aicha reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-01-2006 14:16:17&apos😉);
Lieve Aicha,
Soms is het ook niet makkelijk en soms vergt het ook veel van je relatie !!!! Gelukkig kunnen mijn man en ik, soms wel eens na een woordewisseling, er goed over praten !!!! Ik denk dat als je dat niet kunt dat het dan zelfs je relatie kan kosten !!!!! Het is heel erg maar soms niet onvermijdelijk !!!! En dan ben ik heel blij met mijn man !!!!!!!! Neem nu deze maand, mijn man is militair en hij is rond mijn vruchtbare periode op cursus in het zuiden van het land. Wij wonen in het noorden van het land. We hebben het erover gehad en we zouden als ik deze keer weer ongi zou worden naar het ziekenhuis (ronde 22). Ik had dit keer dus zoiets van, dan volgende maand maar !!!! Anders moet hij misschien wel een paar keer op en neer rijden !!!!! Maar hij had zoiets van, tuurlijk wel, we gaan er gewoon voor !!!!! Dan kom ik wel een paar keer thuis !!!!! Nou, als dat geen liefde is !!!!!
Succes met testen als je eraan toe bent, meid !!!!! Ik kan mij dat best wel voorstellen dat je graag wil testen !!!!!!
Liefs Biaggi