Nu al verdrietig?

Heel herkenbaar! Bij mij blijft het alleen altijd hangen.. Nu in de 6e ronde bezig en iedere keer meer en meer verdrietig. 
Dus ook ik doe heel erg mijn best om met andere dingen bezig te zijn. Helaas nu met een gebroken pols thuis dus niet zo gek veel te doen. Lastig!
 
Dat is helemaal vervelemd Vino! Het is gelukkig wel goed weer dus misschien even een wandeling maken? Dat is in elk geval wat ik zo ga doen.
Net mijn agenda nog eens even goed bekeken, mijn vorige berekening klopte dus niet helemaal. Ik ben op 23 februari gestopt met de pil en werd meteen op de 24ste ongesteld. Als ik door was gegaan met de pil zou ik dus hebben geslikt tot 23 maart. Dus dan is het niet zo gek dat ik nu nog niet ongesteld ben. En mocht ik toch zwanger zijn zal ik toch nog minstens een week moeten wachten voordat er genoeg hcg in mijn bloed zou zitten. Denk ik.....
Dus we houden de spanning er nog steeds in. Ben elke keer ontzettend benieuwd als ik naar de wc ga. 
Liefs
 
Ik wil niet lullig zijn maar volgens mij “telt” de eerste bloeding na het stoppen met de pil niet als menstruatie omdat je lichaam eerst moet ontpillen.
Maar je weet maar nooit, niks is onmogelijk!
 
Ik zit nu in mijn 1e ronde en voel ook van alles. Volgens de berekeningen zou ik woensdag de eisprong hebben maar ik voel sinds vandaag lichte steken in m'n rechter onderbuik. Wie weet is het wel de eisprong of innesteling??!
Denk dat als ik ongesteld wordt over 2 weken ik ook best teleurgesteld zou zijn. Ook al is de kans klein dat het in 1 keer raak is, je rekent er toch een beetje op we er alles aan doen. 
 
Eindelijk ongesteld geworden, voelt een beetje als een opluchting. Nu kan ik tenminste weer gaan doorrekenen naar onze volgende poging :)
 
Terug
Bovenaan