Nu al voelen dat je ongesteld wordt?

<p>Hallo,</p><p>Mijn LH piek was 21 en 22 aug.  Nu heb ik al van dinsdag het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Pijnlijke borsten, krampen in buik, onderrug... ik moet eigenlijk maar rond 8 sept ongesteld worden. Is dit niet wat snel om dit al te voelen?</p><p>Wel heb ook zo nu en dan vlagen van misselijkheid, heb reuze honger als ik opsta en eet met veel smaak mijn 3 boterhammen, mr kort erna begin ik mij misselijk te voelen.</p><p>S...</p><p> </p>
 
Hi S! 

Ik had vergelijkende klachten. (had ook een topice gestart hier over. Klachten na ovulatie/bevruchting) Staan ook reacties bij misschien interesant om te lezen voor je.

Mijn Ovulatie was 23/24 aug en zou dus ong moeten worden op 8/9 sep. net als jij. 

Ik had sinds vrijdag de 24ste van augustus de volgende klachten. 

Krampen, steken in me onderbuik. lage rugpijn, ook na de zijkanten. zware boven benen, zwak gevoel in me benen en zeer vermoeid terwijl ik goed sliep. 

De klachten zijn inmiddels wat minder geworden. alhoewel ik wel wat meer gezet/gezwollen ben en ik nog steeds moe ben, maar niet meer zo erg als in het begin. 
 
Ik had ook deze menstruatie achtige buikpijn, en was dus zwanger! Zelfs na me positieve test had ik die buikpijntjes nog 3 weken lang!
En ook veel honger???
Hopelijk is het voor jullie ook iets positiefs
 
Terug
Bovenaan