Nu al voelen dat je ongesteld wordt?

Weet je wat ik raar vind. Had het ook bij het andere topic geschreven. Is dat ik niks van deze verschijnselen/klachten online kon vinden. Behalve dat je er inprincipe niks van ozu moeten voelen. 

Terwijl er dus duidelijk mensen zijn die dezelfde verschijnselen/klachten hebben en dus zwanger blijken te zijn. 
 
Direct na mijn ovulatie had ik ook klachten die leken op PMS klachten. In de week dat ik daadwerkelijk ongesteld moest worden had ik juist helemaal geen klachten. Hartstikke zwanger! Wij verwachten zelfs een tweeling. 
Hoop voor je dat je klachten duiden op een zwangerschap! 
 
 
 
 
Ik hoop eigenlijk dat het eindelijk gelukt is. En ben ook super zenuwachtig...
Ik ben een maand geleden van de trap gevallen en heb mijn voet gebroken. Morgen moet ik terug en moeten  er weer foto's genomen worden van mijn voet, maar eer ze dat doen wordt er 1st bloed getrokken om te kijken of je zwanger bent. Dus eigenlijk moet ik niet wachten tot 8 sept om het al te weten. 
wat mij dus echt angstig maakt... pff...
 
 
@ BenB,
 
Gefelilciteerd! Inderdaad hartstikke zwanger als het er 2 zijn! Zijn het jullie eerste? 

@Ste,
Preices om diezelfde reden was ik dus ook hier gekomen! 

@EPF & Romy, ik weet of jullie nog zwanger zijn of dat de kleintjes er in middels zijn, maar van harte! 
 
Ik had hetzelfde, was niet bewust dat ik überhaupt ovulatie gehad heb. (Was onregelmatig ongesteld) ik dacht ook dat ik ineens vroeg ongesteld werd. Verloor ook druppel bloed en begon enorm te eten. Week later nog niet ongesteld wel enorm buikpijn (bleken darmen te zijn) en was ik zwanger. Inmiddels 29 weken.
 
Terug
Bovenaan