....Nu al???!!!

Hi mamma's

Ik lag vanmiddag even op de bank een uurtje mee te pikken tijdens het slaapje van onze zoon, gaat ineens de voordeurbel.
Staat daar een postbode met een glimlach van oor tot oor met mijn  KRAAMPAKKET in zijn handen...

Is dat niet ietjes aan de vroege kant?
Ik ben nu 27 weken zwanger (nou ja, morgen dan) dus het duurt echt nog minimaal 10 weken eer ik ga bevallen. Waarschijnlijk nog wel wat langer....

Komt wel dichtbij nu.
Niet dat ik er angstig van ben, maar wel benieuwd.
Onze zoon is geboren met KS en we hopen nu op een "gewone" bevalling. We weten ook niet wat het word/is, dus dan is het extra spannend....

Hebben jullie het kraampakket al?
En zien jullie op tegen de komende bevalling? Of zijn jullie er nog niet zo mee bezig....

Groetjes!
Margo

Nou, ik ben benieuwd wanneer dat pretpakket van mij komt.
Volgens mij kreeg ik het bij mijn eerste zwangerschap rond de 30 weken.
Ik ben nu bijna 27 weken, dus een dezer weken zal de postbode wel voor de deur staan.

Nou, echt vrolijk word ik niet van zo'n pakket, dus van mij mag het nog wel even wegblijven!

zo altijd leuk zo'n verassingspakket. Ik heb m nog niet en zit er ook niet om te springen. Die van Joris staat hier nog bijna compleet omdat ik na bevalling  8 dagen ziekenhuis heb gelegen, werd daar van alle gemakken (lees kraamverbanden!) voorzien. Hoop nu mijn eigen voorraad te kunnen aanspreken.

Zat er ook nog een leuk iets bij als extra? Ik had de vorige keer een knuffel van een teckel en ben benieuwd wat ze nu in petto hebben hahaha!

Leuk nu al! Ik ben pas 24 weken, dus moet nog wel even wachten. Die teckel heb ik ook gekregen. Was een spuuglapteckel (leuk woord voor galgje) dacht ik.

groetjes Maris

Ik weet eerlijk gezegd niet meer wanneer dat pakket komt maar dit is mijn 1e kindje dus ik vind nu alles nog leuk! Of houdt die blijdschap op als ik het pakket openmaak?

;-)
Succes met het pakket Go!

Groetjes Janneke

Nou, mijn pakket is vanmorgen gearriveerd. Precies hetzelfde als bij mijn eerste bevalling. Ik ben bij de VGZ verzekerd en kreeg dus weer een luiertas en een krat met daarin alle verbanden, watten enz.
Manlief heeft hem gelijk in de inloopkast gezet....voorlopig toch nog niet nodig.

Ja hoorrrrrrrrrr,

Vrijdag ging de bel en daar was ook mijn pakket!!!!!!!!

Ben nu 27 weken + 1 dag zwanger van de derde, maar heb de doos nog lekker dicht gelaten.

Over een week of tien eens even kijken wat er ook weer allemaal in zit, haha.

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan