....Nu al???!!!

In de 7e maand wordt het meestal opgestuurd. Ik heb dus nog even....over een paar weken zal de postbode wel weer op de stoep staan. Ach...binnen is binnen denk ik altijd maar. Ik stond vreemder te kijken dat ik een 2e babydoos van Etos kreeg thuisgestuurd per post....terwijl ik de eerste in de winkel had opgehaald!

hahaha dat je dat kunt Sandra, de doos dichtlaten... jij kent de inhoud vast.. Ik zou em meteen ff open maken, maar dat zal bij aan mijn nieuwsgierigheid liggen en het feit dat het mijn eerste is...

lfs Mick

Hoi Mick,

Ik weet ongeveer wel wat er in zit ja, haha.

Heb hem al twee keer nodig gehad, maar dat is 11 en 8 jaar geleden.

Misschien morgen toch even kijken, wie weet of er iets "leuks" in zit

Groetjes Sandra

hoi ik heb hem zelf op moeten halen mag van af 6 maand zwangerschap ik zit bij de friesland zorgverzekeraar. dus ik hem hem braaf op gehaald zitten gewoon de standaart dingen in en een ouderwetse luiertas die ik niet ga gebruiken en een exstra bon voor 150 euro als je exstra of frieso verzekering hebt dus die kan ik al in sturen is compensatsie voor kraamzorg kosten   eigen bijdrage. doei

Bij mij zaten er geen babyverzorgingsspulletjes in, zoals shampoo en babyolie enzo, bij mijn zusje en vriendin wel... Het zal wel afhangen van de zorgverzekeraar denk ik??
Ik vond mijn verzorgingstas nog wel meevallen, hij is blauw, met een klein girafje, zou hem net uitzoeken in de winkel, maar lelijk is ie ook niet. Ik had toen ik voor de eerste keer zwanger was al een luiertas van oilily gekregen van mijn moeder. Die is erg kleurrijk, met veel rood en bloemetjes. Vind hem nog steeds erg mooi, maar we krijgen een jongetje, dus vraag me af of ie daar wel zo geschikt voor is...

lfs Mick

Hallo meiden,

Bij mij is de doos ook geariveerd. Heb deze alleen nog niet opengemaakt.
Ik ben verzekerd bij Zilveren Kruis. Ga over een tijdje wel kijken wat er in zit.

Ik ben nu 28 weken zwanger. Het gaat allemaal wel opschieten dan, alleen de babykamer nog niet, daar is mijn man nog niet aan toe gekomen.

Bij de eerste was alles al klaar, nu moet ik nog beginnen.

We hebben met de kerstvakantie vrij, dus zullen we wel gaan beginnen met de babykamer.

Veel succes allemaal

Gr. Corrie

Ik heb hem nog niet hoor. ZIt er ook nog niet zo op te wachten.
eneehhh Mickey ik gebruik voor mn zoon een roze bloemetjes tas als verzorgingstas.
Ik vind het belangrijker dat ik m leuk vind dan dat ie bij het geslacht past. Vind dus zeker dat je die mooie van je kunt gebruiken!

Ik zat al te wachten wanneer komt dat ding... wordt ik net gebeld blijkt dat de zorgverzekeraar mijn nieuwe adres niet heeft doorgegeven!! Was hij op het oude adres aangeboden en daar zeiden ze natuurlijk die woont hier niet!
Gelukkig klopte mijn telefoonnummer nog wel.
Krijg hem dus 1 dezer dagen binnen.

Groetjes Macka

Terug
Bovenaan