nu al..

hey renate

dankje wel..
ja hopen dat jij en nog veel meiden mee kunnen naar de mama club...
ik ben gaan testen wel met de instelling van dat hij negatief kan zijn en dat die kans groot is terwijll ik misschien wel zwanger kan zijn... zo om teleurstelling tegen te gaan... en ik had er 2 gekocht voor nu en dan voor zondag mogt hij negatief zijn.. dus misschien kan je dat ook met die instelling doen? bij de 1 is de hcg sterker meteen dan de ander he dus misschien heb je geluk als je nu iets voelt?
ik kon bij me jongste zoontje ook al heel vroeg testen was ik ook een week voor mijn mentruatie had ik toen getest... gelukkig was hij positief :) nu hopen dat het goed gaat.. en als ik goed reken ben ik op mijn vaders verjaardag uitgerekend 2 juli 2012 bij me oudste zoontje was ik op me eigen verjaardag uitgerekend (kwam 9 dagen te vroeg) en me jongste zoontje was ik bijna op de verjaardag van me oudste zoontje uitgerekend.. dus ik zoek ze wel uit hahah vanaaf tegen me vader verllen (moeder weet het al maar die houd nog ff dr mond haha en tegen me opa en oma neem ik rompertjes mee met i love opa/oma maat 50 dus neem aan dat ze het snappen hahah omdat ze al een klein zoon hebben van 10 maanden haha neem aan dat ze snappen dat hij geen maat 50 meer past ;) en me vriend op zijn werk gebelt (kon niet meer wachten) en die wist ff niet wat hij moest zeggen maar was super blij haha zometeen voor hem een rompertje maat 50 met i love papa :)

Zeker snel! Wat een geluk zeg! geniet ervan... velen moeten zo lang wachten. jij hoort bij de geluksvogels... het is je gegunt!

GEFELCITEERD!

hey meid
op www.babybites.nl kun je je uitgerekende datum uitrekenen! Als ik nu zwanger ben dan ben ik 29 juni uitgerekend.. en mijn vader is de 26e jarig... kielekiele;);)

Terug
Bovenaan