Nu dan een écht gewaagd onderwerp..........

Haha, ik ben een typische dertigster die het allemaal wil! En kinderen, en een leuke baan, en vrije tijd enz. Kan dat ook?

Groetjs,
Famke 151

Ik ben niet echt carrière gericht, dan had ik er wel harder voor gestudeerd. Maar ik heb een leuke en nog steeds uitdagende baan, waar ik graag 3 dagen mee bezig ben in de week. Ik geniet van de dagen dat ik werk, maar ik geniet ook op de dagen dat ik thuis ben. Dus eigenlijk wel van allebei een beetje. Ik heb ook altijd geroepen dat ik mijn moeder niet zou nadoen, die was 21 toen mijn broer geboren was, maar dat ik wel hoopte m'n eerste kind voor m'n dertigste te hebben. Alleen is dat niet gelukt.

Groetjes,
mv Tijs

hoi
ik was voordat ik zwanger was geen carrieremaker en nu al helemaal niet meer haha
Ik doe mijn werk vooral om de centen.ik  zou best thuis willen blijven mischien..maar dan wordt het financieel heel slecht.
Ik werk nu drie dagen en ik wil graag minder..maar dat gaat niet lukken op deze werrkplek helaas.mischien in de toekokst met geluk een halve dag minder.
Mocht dit me echt gaan tegenzitten,ga ik mischien over wat jaartjes op zoek naar een andere baan,dichterbij en minder.
Mijn gezin is alles en Mila gaat voor.
gr piewie

...in dat geval ben ik ook de TDDHAW!
                              (typische dertiger die het allemaal wil)

Hier een nog (net) geen dertiger die ook alles wil
groetjes mv Thom

Terug
Bovenaan