nu dan een gewaagd onderwerp....?

A

Anoniem

Guest
lees hier....

en dan over Nestlé... lees hier

*zucht* ... jammer toch.... dat JG zo gesponsord wordt.....

Nou, laat ik dan als eerste maar reageren.....

Pffffffff, wat een ophef van Jg om YvonneZ zo te "benoemen"
Ze is gewoon iemand die hier leest en adviezen geeft. Ik geloof niet dat dat kwaad kan ofzo. En ook voor haar reacties (net als in onze discussies) geldt, als je het niet wilt lezen, lees het dan niet.....Lijkt mij. Wat mij betreft volkomen onzin van JG (ze hadden ook op een andere manier kenbaar kunnen maken dat ze niet in dienst is van JG toch?)

En dan het verhaal over Nestlé......Daar moet ik even van bijkomen en meer van lezen....KLinkt inderdaad wel een beetje.......ehhh.........nou, heb er (nog) geen woorden voor.

Liefs Annet

tja... als ik tijdens boodschappen doen produkten van Neslé zie, moet ik altijd aan deze filmpjes denken... meestal koop ik ze daarom dus juist niet!! Vind het echt schandalig!!

Hoi, Als je kiest voor borstvoeding heb je tijden dat het goed gaat, en tijden dat je ongelofelijk kunt twijfelen aan jezelf en je voeding. Dit alles door bv. het gedrag van je kindje, je weet niet precies wat hij binnen krijgt, juist dan is het fijn, als je voor 100 % voor borstvoeding gaat, dat je een eerlijk en goed advies krijgt, en dat gaf Yvonne ook!!! Vind het echt niet netjes dat er nu zo gedaan wordt. Er zijn wel meer mensen op een forum die alles beter denken te weten, en die weten nu net niks. Yvonne heeft wel haar achtergrond kennis die nodig is, en het is advies wat ze geeft, ze dwingt niks op. Hopelijk gaat het goed met haar. Groetjes Wendy

Ik had daar ook al op het topic gereageerd maar ik vind dat de redactie een hele nette reactie heeft geplaats. Ze zeggen alleen dat YvonneZ niet in hun dienst is. NIets mis mee lijkt me. Want JG is een commerciele organisatie, dat weten we allemaal. Door de veelheid van reacties van Yvonne kan het overkomen of ze bij hun in dienst is. Ik zie er geen problemen in hoor

Ik kan me wel vinden in het standpunt van annem, maar ik probeer nog even verder te denken.

Allereerst denk ik dat mensen die zich aangevoelen voelen door de adviezen van Yvonne, zich niet alleen door haar advies, maar ook door de adviezen en tips van anderen aangevallen voelen. Die stoppen uiteindelijk toch wel want horen op dat  moment niet wat ze willen horen. (zonder verwijten hoor, iedereen moet doen wat zij zelf wil)

Ten tweede denk ik dat het andersom juist wel werkt. Ik weet dat ik dankzij de adviezen van Yvonne beter voorbereid bij de huisarts kwam, toen ik een borstontsteking had. Daardoor kreeg ik de juiste antibiotica voorgeschreven en niet amoxicilline. Ook dankzij haar adviezen zijn er veel vrouwen geweest die borstvoeding langer hebben volgehouden en dat vind ik persoonlijk heel wat waard. Ik vond haar adviezen altijd heel integer, inderdaad soms wel ongevraagd, maar daar is het een forum voor toch?

Groetjes,
Tamara

Terug
Bovenaan