nu dan een gewaagd onderwerp....?

Zo ik heb het ook effe gelezen!
Nou ik vind het totaal belachelijk...
Sorry hoor...Maar wie heeft het recht om haar zo neer te zetten? Doe het dan in het algemeen ofzo...En niet aanvallend op 1 persoon....Of doe dat prive of iets dergelijks...
Ze is ook maar een mens...En ze heeft vast goede bedoelingen ermee..
Ik heb nooit advies van haar gekregen ofzo....Omdat ik zelf nooit borstvoeding wilde geven...Maar dan nog....Daar is het forum toch voor?....Om je adviesen te geven...Of om advies te vragen...
En als je ze niet wilt lezen van Yvonnez dan lees   je het toch lekker niet...

Ik snap dat niet hoor....

JG heeft alle recht om dit te schrijven. Het is hun site. Bovendien kan ik het uit hun oogpunt goed voorstellen. Yvonne geeft zoveel adviezen dat het over kan komen alsof het van JG afkomstig is. Het enige wat ze met hun berichtje doen is aangeven dat dat niet het geval is en dat Yvonne geen adviezen uit hun naam mag geven.

Daar doet niets aan af dat het misschien goed bedoelt is en dat veel mensen er wat aan hebben, maar JG wil gewoon belangenverstrengeling voorkomen. Bovendien kan het overkomen dat JG gelieerd is met een borstvoedingsorganisatie en als commerciele organisatie   willen ze dat voorkomen, dat is hun goed recht.

Sorry dames maar de meningen en adviezen van Yvonnen horen volgens JG hier niet thuis en zei mogen dat bepalen want het is hun site.

Laten we nou niet denken dat ze dit forum voor ons plezier hebben gemaakt. Ze verdienen hieraan (zie alle reclame) en dat is voor hen het belangrijkst. Als je dat niet bevalt dan kan je naar een andere site gaan met een meer ideeel oogmerk.

Ik ben het wel met Annemieke eens, maar wil het toch een beetje nuanceren.

Voor dit onderwerp ben ik maar eens gaan kijken op de verschillende forums en ik heb gezien dat Yvonnez op zowel de voedingssite als op de site van de dietist heel veel schrijft. Vooral in dat laatste geval is het voor de lezer niet altijd duidelijk of het antwoord nu komt van een dietist of iemand anders.

Er is al contact geweest met Yvonnez en hoe JG over haar schrijft (bijv. "deze dame") is nogal denigrerend. Dit werd ook al door iemand anders opgemerkt. Het zijn open forums en ook Yvonnez zou hier gewoon op moeten kunnen reageren.

Blijkbaar heeft JG een verkeerd  communcatiemiddel  tussen lezer en dietist  gekozen. Blijkbaar willen ze  hier geen openforumkarakter en daar is veel voor te zeggen. Maar dan moeten ze er geen open forum van maken!! Laat dan de mensen hun vraag insturen die dan door Mieke wordt beantwoord en waar niemand zich verder mee kan bemoeien, alleen maar lezen. Net als een tijdschrift zeg maar. En laat Yvonnez gewoon lekker meekletsen en adviseren op de voedingssite!

Groetjes,
Ellen mv Julian

effe up... dat iedereen even de kans krijgt om dit te lezen....

Terug
Bovenaan