Nu de Bibbers!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Gisteravond hebben we een voorlichtingsavond gehad over zwangerschap en bevallen. Die werd gegeven door mijn eigen vk. Mijn mannetje zat helemaal te stralen en moest me aldoor even aanraken. Maar na het zien van de bevallingsdvd  kreeg ik wel een beetje de bibbers. Kan ik het allemaal wel, raak ik niet in paniek loop er toch nu de hele tijd aan te denken. En mijn vriendje is helemaal trots en vind het helemaal geweldig. Ik heb echt tot aan gisteren gedacht ik laat het wel over me heen komen en ik zie het wel. Maar ik heb nu toch wel een beetje de bibbers zucht. Ach waarschijnlijk verandert dit ook wel weer en zijn het gewoon de hormonen. Maar herkennen jullie dit?

Liefs Linda 27 wk zwanger 1e kindje.

hoi

je moet je er niet zo druk om maken joh,je moet het gewoon op je af laten komen,want je word toch geleefd op dat moment en het hoeft niet bij iedereen een zware bevalling te zijn.echt hor je eigen niet bang maken en gewoon afwachten.wat ik wel wil zeggen is dat je op het moment van bevallen er achter komt hoeveel kracht een vrouw heeft zeg.succes en maak je niet druk he geniet lekker van je kindje nog in je buik dat zal je ook gaan missen straks.gr wendy 13wk zw nr2

Hey Linda,

Toevallig heb ik gisteren ook een voorlichtingsavond gehad. Misschien de zelfde?? in de Dukdalf??

Ik weet precies wat je bedoelt...Bij het bevallings filmpje keek mijn vriend naar mij, mede omdat hij al plat gaat bij een sneetje in zijn vinger. ( Dat word straks nog wat) Maar meer om mijn reactie te pijlen. Ik vond het eigenlijk wel meevallen, waar ik wel van huiverde was het knip en scheur plaatje...

Maar mijn reactie was naar afloop. Ohh... dat ziet er helemaal niet zo pijnlijk uit.... dat doe ik ook zo...

Het is trouwens gebleken dat vrouwen die er positief tegenover staan, de bevalling minder pijnlijk ervaren dan vrouwen die er heel erg tegen opzien. Dus positief blijven denken. Maar dat geld voor alles!!!!

Je moet maar zo zien, alle moeders je kent hebben het overleefd. En iedereen zegt dat je het gelijk weer vergeten bent.

Groetjes Evy

Hoi Evy,

Yep  het was die in de Dukdalf   grappig waarschijnlijk kom jij dan ook uit die omgeving. Ik zelf kom uit dezelfde plaats waar de voorlichting is gegeven. Is dit jouw 1e en hoelang ben je al zwanger? Nou ik vond het er toch wel heftig uitzien hoor vooral die foto waar de vk  het toch even over moest hebben . Ach ik heb me tot nu toe steeds voorgenomen dat ik alles maar op me af laat komen en ik ga proberen er zo ontspannend mogelijk in te gaan. Maar dat moet ik me nu nog even weer opnieuw inprenten .
Opdit moment geniet van het kleine wondertje wat nog lekker veilig in mijn buik zit te schoppen. Nou ik zou het leuk vinden wat meer van je te weten!!!!

Liefs Linda

Hoi,

Laat het lekker op je afkomen want elke bevalling gaat weer anders.

Ik heb drie kids gekregen en ben zwanger van de vierde. En elke
bevalling liep anders! Toch maakte ik me op het end ook wel eens zorgen
hoor, maar op het laatst ben je het zo zat, dan heb je gewoon zin in
die bevalling! En dan wil je je kindje wel eens zien...

Succes,

groetjes,

Vanessa

Hey Linda,

Das dan ook toevallig, van alle zwangeren in Nederland dat je toevallig iemand tegen komt uit je eigen woonplaats.

Ik woon in de buurt van het centrum. Mijn vriend en ik wonen nu ruim drie   jaar samen en hebben in november een huis gekocht. In januari zat het grootste werk er op en bedachten we dat het tijd werd voor de volgende stap.

Tegen alle verwachtingen in was ik gelijk zwanger. We waren ook helemaal niet actief aan het proberen, ik was gewoon gestopt met de pil. Opeens moest ik mijn hele levensgewoonte omgooien. Stoppen met roken, drinken, blowen, gezond eten.

Totaal onvoorbereid zijn we er aan begonnen. Onze vrienden hadden het gelijk door. Ik kon geen smoezen op brengen dat ik van sociaalbeest opeens in een braaf muurbloempje was veranderd. In onze kringen zijn wij ook de eerste die het aandurfde en iedereen is hartstikke blij voor ons. Ze zijn allemaal nieuwschierig en willen het wel eens van dichtbij meemaken.

Het klinkt misschien cru, omdat ik weet dat heel meiden heel lang proberen zonder resultaat, maar als ik geweten had dat het allemaal zo snel zou gaan. Dan had ik liever iets langer gewacht. Ondanks dat zijn wij verder super trots dat wij papa en mama mogen worden.

En hoe zit het bij jullie??

Groetjes Evy

Hoi Evy,

Even iets over mezelf ik woon net op de grens van Mdam aan die lange weg. Ik ben 27 jaar en al 13 jaar super gelukkig met mijn vriend. Vorig jaar april ben ik gestopt met de pil en in december was ik zwanger. Ivm vruchtbaarheidsprobleempjes   in de familie hadden we in januari een afspraak in het ziekenhuis maar gelukkig hoefde dat niet meer. Opdit moment is het aftellen begonnen en begint bij mij het nesteldrang te komen.

Oja de bibbers zijn al weer naar de achtergrond hoor .   Nou ik ga even weer verder met poetsen en opruimen .

Liefs Linda en tot horens 27wk5dg

Terug
Bovenaan