Nu de Bibbers!!!!

Precies de reden dat ik geen voorlichting of cursus wil haha

IK zie dan wel hoe het eruit moet komen en wil niet weten hoe dat eruit ziet, een vriendin van mijn heeft ook geen curus e.d. gedaan en die kreeg een tweeling, no problemo, als je maar rustig blijft komt alles goed!

quote: EvyG reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2007 20:59:40'));

Tegen alle verwachtingen in was ik gelijk zwanger. We waren ook helemaal niet actief aan het proberen, ik was gewoon gestopt met de pil. Opeens moest ik mijn hele levensgewoonte omgooien. Stoppen met roken, drinken, blowen, gezond eten.

Ja die dingen hoor je toch zoiezo al niet te doen, VOORDAT je stopt met pil moet je al gestopt zijn met roken, blowen, drinken, al gezond eten (al is het maar voor jezelf).

Wat wil je doen erna er gewoon verder mee gaan dan het is geen voorbeeld voor je kind als mama gras zit te roken lijkt mij maar goed dat is mijn persoonlijke mening.

Mensen zouden beter moeten nadenken VOORDAT ze aan kinderen beginnen, je moet al gezond zijn voordat je aan zwanger worden gaat denken,
wel mijn complimenten dat je uiteraard gestopt bent met alles...

Terug
Bovenaan