Nu echt genieten....

Vanochtend nog een echo gehad en nekplooimeting. Alles was goed en ze was goed gegroeid.

Dus, zoals de titel al zegt, vanaf nu echt genieten!!

Hopelijk met jullie ook alles goed?!
 
Super! Wat fijn om te horen.

Hier wachten we nog steeds op de uitslag van de NIPT test. Ik wist trouwens niet dat je, als je die test gedaan hebt, alsnog een nekplooimeting krijgt. Dat krijgen we hier volgens mij niet. Ik zal donderdag eens informeren, dan zien we de midwife weer.

Nu lekker genieten voor jullie!
 
Geniet ze!! Ik heb maandag de 12 weken echo. Ben er echt weer even aan toe om in de buik te gluren. Heb zo weinig klachten dat ik soms bang ben dat het niet goed gaat.
 
Wat leuk zeg!!

Met mij voorlopig 'so far so good'.... eerste echo gepland 8 januari.
Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken dat ik zwanger ben, 'k heb geen zin om terug afscheid te moeten nemen.
 
Nee, nekplooimeting is dan eigenlijk niet meer nodig. Maar zou een indicatie kunnen zijn voor hartafwijking dus ik dacht kom maar op. Elke check is nu even welkom.

Nu volgende groei echo op 16 januari en dan 4 februari de 20 weken echo. Gaat al best snel dan weer, al zeg ik het zelf.

Smoontje, succes maandag. Zeker lekker om weer eens te spieken.

Lydvro79, klinkt goed meis. Lekker je ding doen en dan zien we de 8e wel weer. Je kan toch niks anders doen dan dat. Geniet van de feestdagen!
 
Terug
Bovenaan