Nu echt zwanger?

<p>Hallo dames, </p><p>wij zijn in maar gestopt met de pil, nu in rode 6. Ik heb mezelf al een aantal keer goed gek gemaakt rondom de NOD.  Ik heb best lange onregelmatige cyclussen tussen de 33 en 38 dagen. Nu heb ik vandaag 17-9 's morgens een kruitvat test gedaan, die met druppels (krijg de foto niet in het forum) waarbij een duidelijke 2e streep is te zien. </p><p>Alleen wat u nu? vanavond nog een keer? zo ja welke test? morgenochtend? Ik wil mezelf niet al gek maken.. en teleurgesteld zijn. Hoe is dat bij jullie gegaan? Wanneer kan ik er vanuit gaat dat het echt goed zit? </p><p>Groeten. </p>

Gefeliciteerd! Ik zou gewoon even een afspraak maken met een verloskundige. Vaker testen heeft geen zin, deze is gewoon positief! Succes!

Ik heb voor de lol een week later nog eens getest..jong wat werd die snel postief! 
Wanneer is je NOD?
In principe kun je ervan uitgaan dat je zwanger bent. Een streep is een streep.

@ Mama Mia: Omdat ik een onregelmatige cyclus heb weet ik mijn  NOD niet goed. wisselend tussen de 33 en 38 dagen, meestal 34. Dus zou zeggen vandaag.. denk ik? 
Hij werd vanmorgen ook heel snel positief, dat duurde maar heel kort. 

Ik had het ook anders moeten zeggen. Het werd echt een dikke vette streep nog voor de controlestreep op kon kleuren hihi. In ieder geval dat was een week na de eerste positieve test. Die eerste van mij zag hetzelfde uit als de jouwe nu ;) .
Gefeliciteerd in ieder geval!

Terug
Bovenaan