Nu echt zwanger?

Geen twijfel hoor, zeker weten zwanger! Opnieuw testen kan natuurlijk, maar is eigenlijk zonde van je geld want deze test is gewoon duidelijk! Ik heb zelf ook later nog eens getest, maar meer voor de lol en omdat ik toch nog een 2e test in huis had. Ik zou gewoon een verloskundige gaan zoeken bij jou in de buurt, en een afspraak maken!

Duidelijk 2 streepjes dit betekend dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!
Ik snap je onzekerheid. Ik ben nu 17 weken zwanger kon het eerst ook niet geloven. De eerste echo (termijn echo) was voor mij een duidelijk bevestiging dat er een klein wondertje in mijn buik groeit.
Lekker gaan genieten van je zwangerschap.

Gefeliciteerd :) ik zou een digitale cb kopen, die waar zo leuk in staat hoe lang je zwanger bent. Voor morgenochtend, gewoon omdat het zo leuk is en je een onregelmatige cyclus hebt. 

Het is nog een beetje onwerkelijk, maar enorm leuk! ik ga vanavond nog een clear blue test  doen met indicatie van weken. Denk dat ik het dan pas echt geloof.. Je wilt dit zo graag en als het dan eindelijk zover is, is het wel heel erg spannend maar ook zo leuk! 

Hoi Monna, 
Omdat de CB test iets minder gevoelig is, zou ik deze zeker weten pas morgenochtend doen, niet vanavond. Ze zjn best duur dus zonde als er geen goed resultaat uit komt. 
Maarrrr gefeliciteerd want je bent echt zwanger. Streep is heel duidelijk te zien! Fantastisch gevoel he?! 

Hartstikke zwanger hoor. Gefeliciteerd! Mijn eerste positieve testje was zelfs nog vager dan de jouwe haha. Ik vind deze al vrij duidelijk. ?❤️

Dit is een hartstikke mooie positieve test, gefeliciteerd! 
Als je nod vandaag is, zou je inderdaad ook met de CB morgen al positief kunnen testen. Super fijn! En dan inderdaad snel een afspraak met de VK maken :) 

Terug
Bovenaan