Nu ff afwachten dan maar....

Vandaag hadden we de vwp.
Het was best wel ff pijnlijk.
Maar op een gegeven moment was t gedaan en was t klaar.
We hebben de kleine weer gezien en t hartje gehoord.
Heb door de emoties,spanning ff goed zitten te janken maar t deed me goed.
Maar we zijn dr nog niet,nu ff afwachten op de uitslag die deze week volgende week binnen is...
Groetjes en liefs.....
 
hallo,
ik heb vorige week een vwp gehad en de pijn viel me reuze mee. Wel veel spanning natuurlijk, een eng idee...maar de ingreep opzich viel me mee.

waarom heb jij een vwp laten doen? En hoe ver zwanger ben je?

wij kregen de uitslag al binnen 2dagen, hopelijk komt t bij jou ook zo snel. Hier trouwens positief, maar wachten nog op de gehele uitslag waar we ongeveer 3wk op moeten wachten...

Spannend het wachten hé?
Sterkte hoor,

gr. Sas.
 
Hoi sas.
Het is bij mij eigenlijk meer een drukkende pijn verder valt t ook wel mee.
Wij hebben t gedaan ivm nekplooimeting wat niet helemaal goed was,en jij dan......
Ja dat met de uitslag werd ons ook zo verteld.maar t lijkt me nog zo lang..Zit al zo wat een maand in zenuwen of t nu wel of niet goed is.
Ik ga dr vanuit dat je t wel een beetje weet vanaf wanneer men een vwp kan doen,de aantal weekjes,zover ben ik dus nu precies..
Groetjes
 
Hoi sas.
Het is bij mij eigenlijk meer een drukkende pijn verder valt t ook wel mee.
Wij hebben t gedaan ivm nekplooimeting wat niet helemaal goed was,en jij dan......
Ja dat met de uitslag werd ons ook zo verteld.maar t lijkt me nog zo lang..Zit al zo wat een maand in zenuwen of t nu wel of niet goed is.
Ik ga dr vanuit dat je t wel een beetje weet vanaf wanneer men een vwp kan doen,de aantal weekjes,zover ben ik dus nu precies..
Groetjes
 
Terug
Bovenaan