Nu ff afwachten dan maar....

hey hallo,

wij kregen bij de 20wk echo te horen dat het kindje toch wel erg klein was, toen in t ziekenhuis weer een echo gehad, toen 3wk later weer een uitgebreide echo om de metingen naast elkaar te leggen. Bij die tweede echo in t ziekenhuis, wezen ze ons erop de dat afwijkingen die ze hadden gevonden (3kleintjes) niets kon betekenen, maar t kon ook betekenen dat het kindje een (chromosoon)afwijking heeft.
Dus toen de dag erop een vwp gehad, wij moeten nog tot eind april wachten... Zit ondertussen op 24weken.

succes en sterkte!
 
hey Wondertje,

Gelukkig is het achter de rug voor je.
Ik vond de naald ook zeer doen (vlokkentest) maar er werd verteld dat ze vaak een zenuw raken als ze met een naald je buik in gaan.
Was wel heel dubbel om te kijken naar die echo, of niet?je krijgt er deze week nog 1 voor de zekerheid toch?
Ik hoop voor je dat ze snel bellen met de uitslag.
Wij hebben het op een maandag laten doen en de woensdag erop werden we gebeld.
( dit was in het VU)

Sasjeroen,

Sterkte want dit lijkt me echt zwaar want je moet ondertussen je spulletjes hebben en je voelt volop je kindje zeker en je heb waarschijnlijk ook al een buik.
 
Hey mama28.
Ja ben echt blij dat we dat tenminste achter de rug hebben.
Zag dr echt tegen op,maar kreeg genoeg steun van mn lieverd.Dr werd eerst zo echo;s gemaakt van de kleine en toen ging men te werk.
Heb zelf niet meer toe gekeken,had nog ff moeite met mn traantjes,maar mn vent heeft t wel gewoon aangezien.
Het drukte behoorlijk toen men t vruchtwater dr langzaam uitzoog.
We waren best blij met de echo's.En we hebben t hartje gehoord.
Nu nog hopen op een goeie uitslag en dan kunnen we super flink genieten van de kleine.
 
Hey heppy en sasjeroen.
Heppy we zijn zeker blij dat t goed gegaan is.Heb dr nog wel een beetje last van maar dat neem ik maar in de koop toe.Begin ook al ietsjes meer te genieten van de kleine maar wacht tot liever de uitslag af,dan weten we t heel zeker,mondeling geeft men ons wel moed maar op papier bv is t wel fijner,had t toen ook toen ik net zwanger was,had een bult testen gedaan maar kon t nog niet echt geloven dat t waar was pas toen we t op t schermpie zagen dat dr een kleine in me zit was ik echt overdonderd en blij.
Sasjeroen,we hebben de test gedaan toen we net zestien weekjes zwanger waren,we wouden eerst voor de vlokkentest gaan maar men raade ons de vwp aan dus hebben we dat maar gedaan en nu wachten op de uitslag.
groetjes
 
Terug
Bovenaan