Nu heeft mijn vriend geen zin meer !!

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal ,

Ik zit er nu ook beetje doorheen ik zou gister of vandaag ongeveer mijn eisprong moeten hebben !!

Zijn al tijdje elke twee dagen netjes aan het klussen maar net nu het toch eigenlijk wel moet wil mijn vriend niet meer hij is moe en had geen zin aahhhhhh ik zei niet nu please volgende week uitrusten dan ok hihi.......... maar tevergeefs hij wilde echt niet !!!!!

Ik baal want nu weet ik zeker dat ik deze maand niet zwanger ben en een maand dus weg gegooi ik heb dus vandaag een megabaal dag .............zooooo dat moest ik ff kwijt !!!

Tenzij ik hem anders vandaag nog zover krijg met de hoop dat mijn eisprong toch nog niet geweest is ...... ach we zien wel ik baal nog steeds maar moet me er nu bij neer leggen denk ik .

hej,
Het beste kun je dat niet zeggen tegen de mannen. .Dan hebben ze er geen zin meer in. Gewoon niets zeggen en iets meer met je kontje draaien :p dat helpt wel. Niks over ei sprongen goede theorieën of wat dan ook dan willen ze niet meer.. Ik heb er thuis ook zo 1.

Klopt de meeste mannen willen niks weten van je ei en dergelijke maar het is zo moeilijk als je je ei hebt en je vriend heeft er geen puf voor!
hopelijk heeft je vriend vandaag wel zin, misschien een tip. trek vandaag je meest sexy lingerie setje aan...masseer hem lekker als voorspel met een lekker muziekje erbij dan krijgt hij vast wel zin!!!
hoop het voor je!!!
liefs

Hihi dank voor jullie tips ik zal niet meer zeggen wanneer mijn ei is !!!

En vanavond ga ik mijn best doen ;)

En? Is het alsnog gelukt? Ik vertel ook weinig. Alleen wanneer ik ongi ben en wanneer het weer weg is. Die van mij heeft het wel in de smiezen want 5x ipv 2x per week valt wel op hihi!

Succes!!
Liefs ciomama

Oh ja, die van mij is ook zo. Twijfelt zelfs of hij echt nog wel een kindje wil. Heb dus nu maar ovu-testen gekocht zodat ik zeker weet wanneer we het echt moeten doen en wanneer het niet perse hoeft. Hoef je ook niet elke 2 dgn te sexen alleen op het moment dat het cruciaal is om het wel te doen.

Mannen zijn dus echt wel een beetje hetzelfde blijkt dus maar weer zo herkenbaar .

Mijn vriend zei gister als het allemaal zo moet dan hoeft het niet persee meer eigenlijk .

Terwijl ik ergens voor ga , je wil iets of niet hoor !

Ik laat morgen weten of ik hem zover heb gekregen ............

Terug
Bovenaan