Nu heeft mijn vriend geen zin meer !!

He bloemmie, die van mij is net zo. Zei glashard: een zw.schap moet goed gaan en anders maar niet! Nou daar schrok ik wel van en zei tegen hem dat je dan nooit een keus kan maken waar enig risico aan zit. Je moet ook durven kiezen voor iets leuks waar risico aan kleeft. Ik ga vanavond ook proberen om hem zover te krijgen. Begin nu meer dunne afscheiding te krijgen, maar ovu-test was nog niet overtuigend pos. Verwacht mijn ei zondag ofzo. Succes!!

Hay hay,

Mijn man en ik hebben 1 keer geprobeerd op "afspraak" seks te hebben en...............WAARDELOOS!! Erg opgewonden ben je niet, je doet het niet alleen voor elkaar én dat een aantal keer per week.........nee. Bij ons werkt dat niet en het zal er niet leuker van worden. Daarna, zoals je verteld, komen er nog irritaties ook. Waarom zou je boos worden als hij het één keer niet wil terwijl hij er al heel vaak in mee gaat? Voor ons gaat dat te ver en dan werkt het toch niet.

xxxxxxxxxxxxx

Ik had deze maand gewoon een goed gevoel ik voelde me goed het is lekker voorjaar en dacht nou hup we gaan ervoor !!!
Dus vandaar dat ik het er helemaal op had staan en geen idee natuurlijk dat mijn vriend daar anders over dacht .

Maar goed volgende ronde maar weer en ik stop met hem te pushen onze relatie word er echt niet beter op zo hij heeft al wel gezegt dat ie niet naar de dokter wil enzo dat ie dat niet ziet zitten .............dus hoop gewoon dat alles goed zit bij ons en dat het gewoon op de natuurlijke manier uiteindelijk keertje raak zal zijn .

Dus beetje teleurgesteld maar komt wel weer goed .

Dank voor jullie reacties

Terug
Bovenaan