Nu is het zover...

oww das minder pc74...

ik was na 10 weken voor het eerst ongesteld ik liep echt superrrr leeg... erna de spiraal gekregen en doorbraakbloedingen gehad maar goed was heel licht... ben nu 3 keer ongesteld geweest hoop dat de spiraal straks net zo goed werkt als bij mn zoontje dan ben ik ervan af haha

de eerste weken hebben we condooms gebruikt(dat was laaanngggg geleden haha)

Ik was toen ook kei erg ongesteld ja, nu sinds een paar weken de mirena spiraal en vloei nog een beetje na:S en hoop dat de ong. nu beetje minder wordt of lekker wegblijft!!
Hier klaar met kindjes krijgen 2 vindt ik genoeg.....

Succes met varen allemaal dames!! ;-)

Ja ik heb het ook gehad de 1e 2x liep ik ook leeg.
Ik ben ook weer aan de pil, en totaal geen problemen mee, maar moet zeggen deze pil gebruik ik al vanaf het begin, dus vanaf mn 15e jaar.
Ik heb femodene, en ja ik zelf nooit klachten mee gehad, maar hoor van veel anderen dat ze dat wel hebben gehad.

Wij varen ook nog gezellig mee, we zien wel of we ooit nog een strandend schip willen.

nou ik ben nog maar 1 keer een heeeel klein beetje ongesteld geworden. had het volgens normale cyclus vorige week weer moeten worden maar nog niks hier.
wij gebruiken condooms maar ook niet altijd even concequent laat maar zeggen....
dus ja, misschien is t schip gestrand....maar denk dat mijn menstruatie gewoon nog niet goed op gang is.
word er wel een beetje gek van. mag toch weleens op gang komen na een half jaar zeg.

Terug
Bovenaan