Nu moet ie defeinitief weg....

A

Anoniem

Guest
Jemig, ik schrok me van de week een ongeluk!
Kom ik boven om STef uit bed te halen.....ligt ie er zo bij:

We hadden de klamboe al een tijdje gewoon achter zijn bedje hangen, omdat hij hem door de spijlen heen kon pakken, maar hoe hij dit nou voor elkaar heeft gekregen?? Ik denk dat ie stiekem wel al kan staan ofzo..haha. Maar goed, we nemen dus afscheid van....de klamboe!

Liefs Annet

oh oh , ik denk 'm ook 'veilig' achter het bedje te hebben hangen .....

Ik had Dean ook een keer zo in bed gevonden; hij was er mee gaan spelen. Toen heb ik 'm direct weggehaald. Nu ligt hij in de kast te wachten tot hij wat groter is en ik bewaar 'm voor de volgende....

Groetjes,
Nelly.

Zo dat is wel schrikken ik zou hem ook meteen weghalen

Liefs Ilse mv Danique

Ik heb Merel ook zo gevonden...echt schrikken he!
Heb m direct verwijderd!

wat ben ik slecht! zo heb ik mijn dame ook al ns gevonden en toen heb ik m dapper achter haar hoofdeinde gestopt, zo van, daar komt ze d'r niet bij. Nu heb ik m inmiddels toch maar weggehaald just in case en haar bedje staat nu ook op de laagste stand, want mijn prinses is een ondernemend tiepje hihihi

mama van Rêve

Haha jaa dit herken ik...
Heeft Senna ook ooit eens voor elkaar gekregen....
Ik heb hem ook gouw eraf gehaald!

Ja heel herkenbaar. Ik heb Hjerre ook eens zo gevonden. De hele klamboe lag om zijn lijfje gevouwen, maar meneer sliep wel lekker....
Ik schrok me een hoedje want ook ik dacht hem veilig achter zijn bedje gestopt te hebben, niet dus.......

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan