Nu moet ie defeinitief weg....

Maar als je nou gewoon de klamboe nodig hebt tegen de muggen...????

Ik heb 'm onder de lattenbodem vastgeknoopt en het bedje staat er op, en als de klamboe dichtmoet tegen de muggen dan knoop ik 'm vast aan de onderkant van de spijlen en dan kan ie geen kant meer op....   Maar wel eng hoor als je een coconnetje vind.......

Je schrikt je het apezuur zo, toch???
Bij ons is ie al een hele tijd verdwenen, ik denk al vanaf dat ie 3 of 4 maanden was. En nu zitten we inderdaad met een jochie dat soms onder de muggenpikkies zit ja. Ik had nog wel een muggennet voor babybedjes maar nu Thomas kan staan en overal aan zit en pulkt en trekt is dat ook niet meer veilig. Dus gaat papa nu geregeld op muggenjacht, niet alleen meer voor mij maar ook voor hem, hahaha!

Gr. Marieke

oei wel griezelig
Lorenzo heeft hem nog niet ontdekt
maar zodra hij nhem gevonden heeft gaat hij weg
voor de muggen hebben we inmiddels horgaas
voor de ruiten geplakt

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Ik heb maandagavond afscheid genomen van het hemeltje. Gelukkige meldde Milan zich. Hij was er helemaal ingerold en was er zonder hulp niet meer onder vandaan gekomen. Dus mams heel snel dat ding eraf gehaald en opgeruimd. Nu lijkt hij wel ineens een stuk groter, dan toen het hemeltje er nog hing...(wat worden ze toch snel groot)

Jolanda

Ik heb  horren maar ook muggen en het hemeltje/klamboe zit echt vast, kan geen kant meer op.......  

hoi,

ja, zo vond ik Twan vorige week ook! Ook ik heb m er direct afgehaald, gewassen en opgeborgen voor de volgende... Ik schrok me een hoedje en ik snap echt niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen, maar goed, hij doet wel meer dat mama niet snapt.

Liefs Maaike,

Ps leuk dekbedovertrek... heeft Twan ook van de ikea gekregen..

Terug
Bovenaan