nu nog kraamtranen?

Hey ammarins,

Huilen is goed en gezond hoor! En je mag hier net zo vaak je hart luchten als je zelf wilt!
Het is ook helemaal niet leuk als je je ergens zo op verheugd en als het dan allemaal heel anders loopt. Daarnaast schommelen je hormonen nu ook nog heel erg.
Volgens mij heeft bijna iedereen af en toe nog wel eens een huilbui, en zeker als de dingen allemaal zo gelopen zijn als bij jou, is het helemaal normaal om af en toe even te huilen. Dat helpt om het allemaal een plaatsje te geven.

Liefs,

Eveline

Zwanger zijn, bevallen, mama worden/zijn, da's allemaal heel ingrijpend en heftig, zelfs als alles wel voorspoedig verloopt... En de hormonen maken het allemaal niet makkelijker. Ik denk dat je superwoman moet zijn als je niet af en toe gaat zitten voor een flinke huilbui!! De kersverse moeder die beweerd dat alles perfect is en dat ze nooit huilt, die liegt dat het barst in mijn ogen. Ik heb ook een paar huilbuien achter de rug. Een uitlaatklep voor spanningen, dus eigenlijk best iets positiefs, moet je maar denken.

Hou je taai en geef maar toe aan tranen. Hoort erbij!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (9 weken)

Terug
Bovenaan