nu of nog even wachten

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Hier in huis hebben we een dilemma,
Nu beginnen voor een tweede of nog even wachten.
Mijn mannetje zegt dat ik het mag beslissen want hij vind het allebei goed als die tweede maar komt hihi (mocht het ons gegeven zijn)
Het heeft allebei voor en tegens dus wanneer je ook begint geen moment is perfect.
Dus heb ik even wat andere meningen nodig.
Zoiets als de meeste stemmen gelden hahahahaha.

groetjes Wendy

Hoidiehoi

Nou, ik stem wel mee hoor haha
Wij zijn alweer een beetje begonnen. Het duurde voor STef toch een jaar, dus we zien het wel wanneer het komt. We zijn dan iig op tijd begonnen.... Verder hebben wij besloten ons niet te druk te maken over voors en tegens.... We gaan nu gewoon voor ons gevoel...

Succes!
Liefs Annet

Nou ja das een lastige.
Hier in ieder geval even nog geen tweede, hebben onze handen vol aan deze kleine man.
Misschien komt het, omdat hij nu een verschrikkelijke periode heeft hoor.

Succes in ieder geval met je keuze en klussen

Pauline

Ik stem voor!
Ik hoef zelf nog even niet, maar ik vind het leuk dat anderen het alweer proberen....
Veel succes!
Liefs Nelleke

Haha, je moet natuurlijk allemaal  zelf weten, maar wij willen begin volgend jaar de pil weer de deur uit doen en dan zien we wel. Ik was vrij snel zwanger van Dean, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat een volgende keer ook zo is. We willen in ieder geval dat Dean 2 jaar is als er een tweede komt. Succes met je beslissing!

Groetjes,
Nelly.

Dat kun je echt alleen voor jezelf bepalen!
Als jullie daar nu al klaar voor zijn...doen!!!

~Hier nog geen tweede!
 We willen wel nog een 2de kindje maar dan volgend jaar proberen.
Het was bij ons vorig jaar meteen raak bij de 1ste poging.
Wil niet zeggen dat het de tweede keer ook is natuurlijk, maar ik wil wachten totdat Merel kan lopen .

Succes met jullie keuze!

spannend hoor,gewoon doen als het kriebelt.
bij ons kriebelt het ook wel eens,maar we willen graag nog even wachten.
ik heb het idee dat ik net pas bijna ontzwangerd ben.We hebben het ook even druk zat met de kleine meid.in juni gaan we ook nog trouwen..ff lekker genieten van alles.
Mila wordt in september 1 jaar.ik denk dat we sowieso niet voor een tweede gaan voordat ze 1,5 is.
succes ermee
groetjes piewie

Als jullie er samen weer klaar voor zijn moet je het gewoon doen!
Leuk weer een kindje erbij...
Ikzelf wil ook graag een 2e kindje...Alleen wij wonen in een starterswoning en we staan ingeschreven voor een eensgezinswoning maar dat kan nog wel 2 jaar duren...
Dus voor mij voorlopig....Helaas nog niet!
Maar heel veel succes!

Terug
Bovenaan