Nu ruzie met mn vader... Denk ik dan...

jeetje wat een verhaal meid,
ik was heel erg link geworden denk ik bij die opmerking over dat mongooltje,
weet niet wat ik dan gedaan had en waarschijnlijk had ik dan al gebroken met mijn vader
het is wel een hele moeilike situatie en ik weet het is en blijft je vader maar ik denk dat je gewoon voor jezelf moet kieze en laat je vader maar gaar koken in zin eigen sop
ik zou wachten tot hij weer contact opzocht en zou hem dan eens haarfijn vertellen hoe ik overal overdacht en dan maar kijken wat er gebeurt, ik weet dat ik hard kan zijn en dit gedrag zou ik van iemand pikken.......

maar het is en blijft je vader en het blijft altijd moelijk
succes meid en laat je het kaas niet van je brood eten

liefs ilona

Nou meis het ligt niet aan je hormonen hoor! Ik heb je eerdere verhaal ook al gelezen en op mij komt je vader als egoistisch over. Ik snap dat je je best blijft doen omdat het je vader is maar ik denk dat je beter af bent als je hem niet meer spreekt. Opmerkingen over mongooltjes ed gaan echt te ver. Dat is ronduit asociaal gedrag. Enne 7 maanden zwanger in een tuin werken..is ie van de pot gerukt??? Ik hoop dat je mijn mening waardeert ondanks dat ik niet al te genuanceerd ben.... Kies voor jezelf meid!!

lfs ing

Hallo,

eigenlijk heel gek hé?! Maar iedere dag die voorbij gaat, wordt ik wel een beetje bozer op mn pa. Juist omdat hij het zelf niet snapt dat hij degene is die moet veranderen.
Hier heb ik nix aan, maar de frustratie blijft.
We hebben het er over gehad, dat als hij helemaal nix laat weten (exuses, geen simpel "oude jongenskrentebrood-praatje), voordat onze volgende er is, dat hij ook niet op kraamvisite hoeft te komen. Dan zijn we er helemaal klaar mee. Want als het dan alleen wel kan, is het alleen maar om zijn kleinkind te kunnen zien, maar zo werkt dat tuurlijk niet, want hij heeft ook nog met ons te maken.
Hij moet het voorlopig maar uitzoeken, en dat meen ik!
Enne Inge... Vind dat je helemaal gelijk hebt, en dat je je nix te hard hebt uitgedrukt.

Liefs Debby.

hoi,

heel kort: denk aan je eigen, jij hebt nu je eigen ding, en hij het zijne ook..
hij kan niet jou leven blijven bepalen.

wees heel duidelijk, en bepaal je eigen dingen.. als je hem elke keer bij dingen gaat en blijft betrekken heeft hij het gevoel nog macht over jou tehebben.

wees duidelijk en trek je eigen plan, dan is het voor hem ook duidelijk en moet ie maar kijken wat ie er mee doet.

sterkte

groetjes Simone

mv mart en ?

Ik moet eerlijk zeggen dat wij in dit soort dingen vrij 'hard' zijn opgevoed. Ik had hem al lang al laten vallen, maar dat is persoonlijk.

Ik heb zelf een soortgelijke situatie meegemaakt met een vriendin, die niet achter de keuze van mijn huidige man (toen vriend) stond en zich enorm misdragen heeft. Ik heb haar toen genegeerd, haar mails laten blokken, alles. Pas zocht ze via via contact en toen heb ik haar gemaild dat ik (leek me al duidelijk) geen contact meer wilde. Ik ben geen voetveeg...

En zeker de dingen die jouw vader zegt, ik zou mijn vader echt nooit meer aankijken en dat terwijl ik met hem een goeie band heb. Maar ik ben gewoon heel zwart-wit in dit soort dingen. Als mensen mij aan de kant schuiven heb ik er geen moeite mee om hetzelfde bij hen te doen, maar dan voorgoed. Ik denk dat je te lief bent.

Sterkte meid, ik hoop dat je er voor jezelf uitkomt.

Marisa

Hallo,

Marisa, dat is het hem ook hoor. Helaas ben ik te lief voor mensen, in princiepe een goede eigenschap, maar in deze situatie dus weer niet.
En dat weet mn vader... Tenminste, zo was ik tegen hem. Maar ik ben echt bijgedraaid wbt mn vader. Mn ogen zijn goed geopend door mensen om me heen, maar ook door hem zelf.
Hij moet het maar uitzoeken, heb hem niet perse nodig hoor. Heb 2 schatten van schoonouders, en een hele lieve moeder en (stief)pa die alles voor ons over zullen hebben. Wat wilt een mens nog meer?? Behalve dat beetje respect van iemand...

Liefs Debby.

Hoi Hoi

Helaas heb ik sinds 2 jaar ook geen contact meer met mijn vader. Hij bracht mij op het laatst alleen maar stress e.d.

Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 8 was. Mijn vader ging ervandoor met zijn secetaresse...Nooit maar echt nooit heb ik 1 nacht bij hem geslapen, hij dumpte mij zo snel mogelijk weer thuis als hij op zaterdag mij op kwam halen.

Er zijn zoveel dingen voorgevallen. Hij stuurde mijn zus rouwkaarten, met rare teksten. Reed rontjes om mijn moeder huis om te checken of ze een vriend had e.d.

Altijd heb ik geprobeerd de vrede te bewaren, maar ik kon niet meer. Een opa wilde ik hem al nooit noemen, en met zo iemend hoeven mijn kinderen niet op te groeien. Dus na weer een aantal voorvallen heb ik helaas het contact moeten verbreken. Het blijft spijtig, maar een goede keus.

Ik wens je veel sterkte bij een evt. beslissing

Liefs Kirsten

Terug
Bovenaan