Nu we toch bezig zijn....forumdag

Hoi hoi,
Die twee data's die genoemd zijn 9 mei en 12 mei is voor mij geen probleem en zoals al iemand (volgens mij Pauline) voorstelde ligt Amersfoort voor iedereen wel aardig centraal dus dat vind ik ook geen probleem.

Toevallig komen die twee dagen me heel slecht uit, maar aangezien het toch nooit goed is voor iedereen. . . als het iedereen wel goed uitkomt, dan pas ik me aan.
Waar is die camping?
Liefs Nelleke

Wat mij betreft mag er gewoon geprikt worden, moet toch kijken of het kan met het werk en anders heb ik waarschijnlijk nog wel de mogelijkheid tot ruilen van een dienst. In Amersfoort zit een leuk dierenpark, rhenen ook.

-X- Marieke

De camping is in chaam, de flaasbloem.
Het is een rcn camping, we staan met z'n alle (ongeveer 5 caravans en een of twee tenten) op een veld bij elkaar. Het is een aanbiedingsweek (het mei zoentje) en je betaald 50 euro voor maandag tot vrijdag.

Kom erbij, hoe meer zielen hoe meer vreugd.... toch?!

Hoi..

Ik werk zelf de hele week dus voor mij zou het weekend echt ideaal zijn ,maar ik zie al dat voor de meeste moeders dit niet goed uitkomt.
Als ik het op tijd weet dan kan ik vrijwel zeker vrij kunnen krijgen op mijn werk dus is doordeweeks ook niet zo een groot probleem.
Ik had nog niks gezegt over een auto of niet.
Ik heb zelf wel een auto, alleen dat is de lesauto ( en mijn lieve clio pas weggedaan)dus die zal robert waarschijnlijk wel nodig hebben.
Maar miss dat ik dan met jou mee kan rijden MoniqueS??

haha had Robert ook gevraagt of hij mee wou, maar euhmm vrouwen dag neuuuu liet ie liever aan mijn zelf over haha... echt een vent he haha!

Prik maar gewoon een data( liever wel in mei)  en ik zorg dat ik mee kan lijkt me echt heel erg leuk!!

Liefs bianca

Terug
Bovenaan