nu weer 72 nachtjes slapen.......

Goed zo! Zal toch een beetje uitkijken blijven zo te horen, hopelijk krijg je nu niet zoveel bekkenklachten dan! Ik voel me ook een stuk rustiger, fijn dat ik het hartje heb horen kloppen met 9 wk 3 dagen. De VK zei dat de kans op een miskraam toen nog maar heel miniem was.. ik had het alleen ook graag even zien bewegen maar dacht die kleine anders over. Misschien dan nu a.s. vrijdag - lees overal berichtjes dat het vrolijk rondzwemt en danst, dat lijkt me ook erg bijzonder! Daarna ga ik het ook op mn werk vertellen, voor de rest weet iedereen het al. Hoe laat gaat jij vrijdag?

hoi ing,
ik heb al optijd gebeld voor een afspraak ik ken de regels al,wanneer je moet en wat je kan doen en mij besluit lag al vast,willen gewoon termijn echo.
dus ik kon me tijd bepalen.wij gaan om 9.45 zit me dochter op school en me zoontje een ochtendje op kdv.hoef ik geen oppas te regelen.
ga er nu wel steeds meer naar uit kijken hoor.
ik had het gisteren nog met man erover.ik zeg als het er maar geen 2 zijn.heb ik gelijk 4 kids.
nou ja zegt ie kan me niet schelen,past makkelijk in die slaapkamer,2 bedden.aaaaaahhh
is het zo dan is het zo,maar zal toch even slikken.
gr marjan

O ja handig - wij gaan om 16.30 uur, dan kon mn vriend ook mee. Nu blijkt hij vrij te zijn grrr - hadden we eerder gekund. Nou ik ben benieuwd voor je of het er twee zijn ;-)) Wij weten alvast dat het er één is hoewel mijn vriend ook best twee had gewild haha

Terug
Bovenaan