Mijn dochter is ruim 19 maanden en gaat sinds een week 's avonds niet meer slapen. Als ik niet naast haar bed zit, of in haar kamer ben, dan brult ze het uit! Niet gewoon huilen of jammeren om haar zin te krijgen. Nee, echt paniek! Ze valt pas rond 21:30 uur in slaap, om vervolgens na 22:00 uur weer wakker te worden. En dan dus hysterisch huilen. Manlief heeft in het weekend 's nachts ook uren naast haar bed gezeten, maar zodra hij weg gaat, wordt het weer brullen. Uiteindelijk neem ik haar sinds een paar nachten na de huilbui van 22:00 uur in ons bed. Iets wat ik nooit wilde doen, maar ik moet ook nog een beetje zien te slapen.... 's Ochtends wordt ze rond 7:00 uur weer wakker, dus ze maakt echt korte nachten. Zeker omdat ze 's nachts ook een aantal keer huilend wakker wordt en ze dan niet meteen slaapt.
Wie herkent dit? Is dit weer verlatingsangst?
Wie heeft er een tip voor een mama die inmiddels heeeeeeeeel moe is!
Oja, na haar oortonsteking heeft ze een paar nachten wel gewoon geslapen. En dus ook gewoon in haar eigen bed. Het is dus niet iets wat komt door haar ziek zijn, denk ik.
Groetjes,
Dory
Wie herkent dit? Is dit weer verlatingsangst?
Wie heeft er een tip voor een mama die inmiddels heeeeeeeeel moe is!
Oja, na haar oortonsteking heeft ze een paar nachten wel gewoon geslapen. En dus ook gewoon in haar eigen bed. Het is dus niet iets wat komt door haar ziek zijn, denk ik.
Groetjes,
Dory