Nu weet ik het helemaal niet meer........

Ik dacht al.....dat kan nooit zo lang duren maar nog niets.....

Ik heb 'm ontvangen en ik zie idd een heel licht 2e streepje! Heb het zelfs ff aan m'n man laten zien (hoop niet dat je dat erg vind) en ook hij zei gelijk: "ja, een heel licht 2e streepje".

Dat betekend dus........Je bent ZWANGER!!!!!!!!

Begrijp dat je extra zekerheid wilt, dus gewoon morgen nog een testje doen (of overmorgen) en dan zal je zien dat het streepje steeds donkerder wordt.....
Wat zegt je man dan?

Ik zeg gewoon nog een keer: voorzichtig gefeliciteerd!

Liefs Lynn.

P.s. misschien was je ei iets later deze ronde waardoor je streepje nog licht is. Maar hij staat er wel mooi!!!!! enne....je hebt genoeg omo-witte testen gezien om het verschil te weten!

lieve beauty,
een streep is een streep!! ik snap dat je het moeilijk kan geloven nu het jezelf overkomt.
even een vergelijking: ik dacht net (hoe dom ook zit pas op 26) laat ik een testje doen. nou meid hij bleef net zo wit als...wit.
als je geem hcg in je hebt dan kan zo n test echt geen streep geven!!

dus ik zeg je gewoon : gefeliciteerd!!!!!!

liefs butterfly

Durf het echt niet te geloven meiden!
Bedankt Lynn voor het kijken! Op de foto is hij zelfs nog iets minder duidelijk.... je ziet hem gewoon je hoeft er geen moeite voor te doen of tegen het licht te houden ofzo..... mijn man ziet hem ook staan :)

Ik ga vandaag toevallig naar Scheveningen misschien kan ik daar nog een testje voor morgen scoren......

Pffff is het nu dan eindelijk zover.............

JAAAAAAAAAA!!!!!!! Het is zover meid en het is je zoooooo gegunt! Dit maal heeft je lijf je niet voor de gek gehouden en ben je 'gewoon' in verwachting van een heel mooi mini mensje :)

Ohh....in Scheveningen zijn er genoeg zaken waar je een zw.test kan scoren. Ik keek net weer op je foto's en ik hoef er ook geen moeite voor te doen hoor (en ja, een foto is altijd nog ietsje onduidelijker)

Fijne dag! Maar dat zit helemaal goed volgens mij!
YOEHOEEEEEEEE!!!!!!

Liefs Lynn.

Ja een streep is een streep. Dus ja zal wel zeggen, voorzichtig gefeliciteerd! Maar als goed is dat ben je toch echt wel zwanger! Super zeg!

Fijne dag.

groetjes mamaa29

Hey wat een goed nieuws onder een titel die dat ndet doet denken. Goed dat je Lynn even mee hebt laten kijken, nu kun je iets zekerder zijn. Meis gefeliciteerd. Eindelijk.
Geniet ervan.
Wenser

Terug
Bovenaan