Nu weet ik het tenminste zeker..

Ik vermoedde het al heel lang, heb t heel vaak voor zn voeten gegooid maar nu..vorige week donderdag..ik las een sms toen hij was vergeten
zijn telefoon onder zich te leggen terwijl hij op de bank slaapt..(al vanaf Julia haar geboorte)

Hij gaat al dik 2 maanden vreemd met zijn ex..en ex-hoer en junkie die
er echt niet uitziet en hem niets te bieden heeft behalve sex wanneer
hij wil.. gatverdamme..ik ben er sinds een week achter, 3 kilo
afgevallen en ben kapot.

Na heel veel ellende deze afgelopen week (want we moesten hem maar
delen tot hij gekozen had..flikker toch op) heb ik eergisteren zn ring
naar zn kop gesmeten, ik had hem, samen met haar, opgezocht in de kroeg
want hij kwam niet meer naar huis, ook niet naar haar huis, hij zou weg
gaan..en toen was ik het zat..

Hij heeft ons allebei aan het lijntje gehouden al die tijd, ik
vermoedde het al veel langer en wilde daarom ook niet meer met hem naar
bed want meneer heeft een hekel aan condooms en gebruikt die dus ook
niet. Blijkbaar was het feit dat ik zwanger was en geen zin meer had,
met 40 weken voor hem genoeg om naar haar te gaan en haar te vertellen
hoe ongelukkig hij is bij mij en dat hij weg zou gaan. Zij hield de
boot af (zegt ze maar zij liegt, net als hij, alles aan elkaar vast om
maar te krijgen wat ze wil) maar heeft na 3 weken zeuren toch
toegegeven. Ik moet hier bedelen om 2 tientjes boodschappen-geld, zij
loopt met de telefoon die is gekocht met een abonnement op mijn naam,
van €1000 waarvan hij zei dat hij die verkocht had... Mijn
kerstcadeautje voor hem hangt om haar nek, mijn kind is bij die hoer in huis geweest en heeft haar aan de telefoon; haaaaaai kizim, hier is mama...gatverdegatverdegatverdamme!

Nou..na een week van nog meer leugens (ja het is voorbij met haar ik blijf bij jou, maar daar wel maandagnacht zijn en oh ja, ik ben bij t onderdelenhuis maar zit gewoon bij haar op de bank terwijl ik zeg dat ik daar al een week niet meer kom, ik haar telefoontjes niet meer op pak en haar smsjes wis zonder ze te lezen) en tegen haar, ik heb met Moniek nog wat af te handelen, en zeg tegen haar; ik weet het nog niet, je moet geduld hebben.. Zat mevouw hier eergisteren wederom op mijn bank, met mijn dure telefoon waar mijn beveiligingscode vanaf moest..of ik dat ff wilde regelen, en zij nog meer dingen vertellen natuurlijk...over wat hij haar heeft gezegd, dus ik denk ik ga niet meer liegen voor hem...ik zeg gewoon dat hij tegen mij heeft gezegd dat hij bij me blijft...toen belde ik hem op om te vragen of hij eventjes thuis wilde komen want ik wilde met hem praten. Nou had hij haar zelf naar mij gestuurd met die tyfustelefoon dus hij wist dat ze er nog was en hij zegt; ik kom niet naar jou, niet naar haar, ik pak mn spullen en ga weg en hij hangt zo op..dus ik pak mn sleutels, zeg tegen dat 'ding' pak je tas en ga mee, ben daarheen gegaan en meneer zit daar..zij vliegt m om zijn nek en knuffelt m plat terwijl ik er naar sta te kijken en hij doet niks.. hij zegt; jullie zoeken het maar uit met zn 2-en ik ben jullie gezeur zat, ik heb geen hart voor jou (wijst naar mij) en ook niet voor jou (kijkt haar aan) donder allebei op. Toen heb zn ring naar hem toe gesmeten en gezegd dat hij er gelukkig mee kon zijn als hij dat zo graag wilde want ik wil geen relatie gebaseerd op leugens. Ik ben de tent uitgelopen, iedereen daar wist ervan want hij heeft haar met die verlopen harses en haar 4 maten te kleine heupbroeken overal mee naar toe genomen maar niemand durft wat te zeggen. Ik bel mn broer, huilend om te vragen of ik mijn spullen bij hem op mag slaan en bel van ellende de vader van mijn oudste (hij wist er al van) en hij zegt; kom dan maar bij mij als nergens terecht kunt.

Een half uur later gaat de telefoon, doe de deur open. Ik doe de deur open, vraag war zijn sleutels zijn, ja die heeft zij afgepakt. Hij ziet dat ik al mijn sieraden af heb en vraagt waar het is; onder in de la..trekt de la kapot en vraagt om een ketting en een armband die ik had gekregen omdat ik zwanger was geworden, die krijg je niet, waar is haar goud dan? Mag ze houden en er dood mee gan, iteresseert me niet. O..dus ik die alles voor jou heb gedaan (hij lag behoorlijk in de goot toen ik hem leerde kennen) krijgt ook nog eens zo een mes in de rug? Die ketting is voor je dochter als ze 18 wordt, heb dan in ieder geval nog een beetje fatsoen in dat gore lichaam om haar dat tenminste te gunnen.

Toen bond hij in, ik mocht alles houden, alle spullen ook..hij pakte zijn paspoort en belde een taxi en zou gaan, ik vraag waarom hij het zo voor zichzelf heeft verkloot (als je t dan toch doet, doe dan met iemand die beter is dan ik en pak je spullen meteen) en niet met zo'n iemand..ik zorg prima voor mijn kidneren, ben er altijd..ik drink niet, gebruik geen drugs en ben geen hoer, kleed me altijd netjes en sta altijd achter mijn man ook al weet ik dat hij ongelijk heeft..gewoon omdat dat bij Turken zo "hoort" ik ben dan een NL maar getrouwd met een Turk en dus wordt er van mij verwacht dat ik dat doe..dat doe ik dus netjes, hij heeft mij van hem afhankelijk gemaakt (geen inkomen/sociale contacten) en beheerst mijn leven en dit is mijn dank. Ik weet het nu een week, sinds 2 dagen heeft hij er definitief een punt achter gezet met haar maar ik wordt nog misselijk als ik er aan denk...dus daar was meneer toen ik hem nodig had omdat ik net was bevallen..mijn bosje bloemen kreeg ik van hun samen, hadden ze samen gekocht, de roze ballonetjes ook.. Het verraad doet zo'n verrekte pijn en ik wil voor mijn dochter een vader...maar wel 1 die er voor ons is en anders geen, dan mag hij zochzelf doodrijden vanavond tegen een boom want daar voel ik me te goed voor.
Hij zit in de herkansing, hij hoeft maar 1 vinger half uit te steken naar een ander en ik ben weg.. Iedereen die ons kent vindt hem een lul, dat hij mij zoiets aan heeft kunnen doen en dan nog met háár notabene, iedereen staat achter mij en wil me helep nvoor als t wéér fout gaat. Hij verzekert me net nog dat het nooit meer fout zal gaan maar ik kan hem maar niet geloven, al zou ik dat graag willen...

Iedereen weet inmiddels hoe t allemaal in elkaar steekt, daar heb ik wel voor gezorgd, ze kijken hem met de nek aan en houden hem in de gaten voor het geval dat..En dat weet hij ook...dat ik meer vrienden heb dan hij.. Sinds 2 dagen komen we weer samen buiten, gaan de stad in..vanochtend hebben we boodschappen gedaan en zijn we wezen winkelen..nu is hij in de stad op het terras en ik ben thuis met mn kleine meid..en ik hoop...echt...voor hem...dat hij daar is waar hij zegt dat hij is en niet liegt over wie er bij hem is want dan sta ik niet meer voor mezelf in. Hij denkt dat hij mij kapot kan maken? Ik maak hem kapot als hij dat doet, hij kent die kant van mij nog niet maar daar komt hij dan snel genoeg achter.

Ik hoop dat het goedkomt, volgens hem is dat bij zijn Turkse achtergrond normaal, in zijn familie wel, die hebben allemaal meerdere vrouwen. Nou, bij mijn NL familie dus niet en als ik dat had geweten was ik er ook nooit aan begonnen..maar nu heeft hij er maar 1 en daar houdt hij t bij.. we zullen zien..

Alles in deze relatie is gelogen geweest, behalve mijn dochter, die heb ik met liefde gemaakt.

Hoi meid,
ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... jeetje wat een verhaal. Praat hier maar lekker van je af hoor. Wat een lullo zeg. Weet je zeker dat je wel bij hem blijft?
Wat heb je nu aan zo'n man.
Ik zou echt goed voor mezelf gaan zorgen als ik jou was, ook weer eigen  sociale contacten gaan opbouwen, zorgen voor een eigen inkomen, etcetera. Zodat  je niet meer afhankelijk bent van hem.
Heel veel sterkte.
Groetjes Veerle

Sorry, heb je hele verhaal gelezen, maar ik snap één ding niet (ja, eigenlijk 2 dingen niet, maar dat heet dan weer discriminatie als je over het algemeen  niet in gemengde huwelijken gelooft...): Waarom vergeef je zo'n man (o't worden 3 dingen) èn waarom maak je hem overal zwart als je zegt hem te vergeven??
Begrijp me goed: ik vind het zwaar klote voor je, maar zou je inderdaad niet beter je eigen leven opbouwen en de kans krijgen om gelukkig te worden met een goeie vent??    

Hm...goeie vraag (vragen) hij is niet in Turkije opgegroeid en vertelde me keer op keer dat hij niet zo was.. en ik slikte dat.. ehm.. waarom vergeef ik hem of wil ik dat.. pff ik ben 30 en heb al een zoon uit een eerdere stukgelopen relatie, hij ziet zijn vader elk weekend maar heeft het daar heel moeilijk mee gehad om daar aan te wennen, ik wil daar niet nog eens doorheen en dat zwart maken..is geen zwartmaken.. Ik ben gewoon ontzettend boos over wat hij mijn gezin heeft aangedaan (voor iedereen die het Dipje-stuk hebben gelzen, die weten dat hij niet echt een heel erg deelenemende partij is geweest tot nu toe) hij liegt heel veel mensen voor of heeft dat tenminste gedaan, het enige wat ik heb gedaan is de waarheid vertellen, voordat die andere muts of hij een ander verhaal ophangen en zichzelf schoonpraten.

@Veerle, ik ben wel druk bezig met een back-up mocht het weer mis gaan hoor, ik laat me niet meer zo in een hoekje drukken.. zet geld weg etc etc voor het geval dat. Ik heb wel een redelijk gevoel over de kans van slagen van de herkansing zeg maar, maar je weet het niet hè.. ik praat veel met mensen die hij in vertrouwen heeft genomen hier over en dat geeft me weer een klein beetje vertrouwen..maar ik probeer wel meer mijn eigen leven weer op te pakken zodat ik niet meer zo afhankelijk ben want ik heb daar een hekel aan en kan daar ook niet tegen trouwens..voelde me behoorlijk eenzaam na verloop van tijd, terwijl ik altijd op eigen benen heb gestaan. En ik blijf wel praten.. wil het uit mn systeem hebben zeg maar..pas 's avonds in het donker als ik wakker lig in bed begint de ellende pas..overdag gaat alles vreemd genoeg wel goed. Ik ga straks gewoon lekker de stad in met mn meisje, een ijsje halen ofzo :)

Wat een toestand zeg! Ik heb je verhaal met open mond zitten lezen.
Dat hij je dit flikt wanneer jullie net een kleintje hebben. Anders was het natuurlijk ook niet goed geweest.
Een ding weet ik zeker, als mijn man me dit zou flikken was hij ten eerste een stukje kleiner geworden en ten tweede had ik nu een bed voor mij helemaal alleen!!
In mijn ogen komt zo'n relatie nooit meer goed, het vertrouwen zou kapot en weg zijn. Ik zou altijd argwaan blijven houden.
Nu heb ik makkelijk praten omdat ik niet in jouw situatie zit.
Als jij nog vertrouwen hebt in jullie relatie hoop van harte voor je dat het goed komt.
Succes en schrijf hier maar van je af.

groetjes Sonja

Hoi,

Wat een vreselijk verhaal, zeg! Blijf je wel goed voor jezelf zorgen? En onthoud je wel dat jij straks ook het voorbeeld voor je kinderen bent, dat jij ze moet laten zien hoe mannen wel en niet met vrouwen om moeten/mogen gaan? Dat ze niet leren dat mannen dit kunnen doen en dat hun vrouw dan alles accepteert?
Maar uiteraard begrijp ik ook heel goed dat je met 2 kinderen niet zomaar alles op wilt geven (al had ik dat in deze situatie zelf waarschijnlijk wel gedaan). Bouw maar een goed netwerk op en zet maar voldoende geld opzij en praat hier maar lekker alles van je af!

Sterkte!

Eveline

Hey Meid,

Ik woon zelf ook samen met turk ik herken zoveel in je verhaal. Mijn man is gelukkig nog nooit vreemd gegaan maar we hebben wel zo onze problemen gehad en zo nog wel eens. Ook ken ik veel vriendinnen die zoiets hebben meegemaakt.
Het feit ook dat hij zegt zo is het eenmaal bij turken, komt bij mij ook zo vaak voor.
Ik wil je veel sterkte toewensen. En hoop echt met heel mn hart dat het goed komt met jullie en dat hij nu echt voor jou kiest.

Mocht je ooit willen praten of heb je vragen  kun je me toevoegen op msn. has_hasret@msn.com

veel liefs mama has

Ilayda13-02-2004 & Çinar 08-01-2007

Ik ben het helemaal met Eveline eens: jij bent het voorbeeld voor je kinderen dus zorg goed voor jezelf en kom voor jezelf op als je wilt dat zij dat ook doen later! Geef hen alsjeblieft het goede voorbeeld dat je je NOOIT zo hoeft te laten behandelen door wie dan ook, Turks of Nederlands of de koningin!!!!
Ik ken je niet, maar ik weet zeker dat je honder keer meer waard bent dan dat, dus zorg er voor dat je man je respecteerd en laat hem anders gaan, is het niet voor jezelf dan is het wel voor je kids.
Succes en sterkte ermee.
Irene

Terug
Bovenaan