Hey allemaal,
Allereerst bedankt voor jullie reacties en het feit dat (dan wel met hele boze typfouten haha) ik even mijn hart heb kunnen luchten..
De update tot nu toe:
We zitten dus in de herkansing, maar hij is tijdelijk de deur uit..dat is aan de ene kant prima, scheelt mij een hoop gespioneer in zijn telefoon en vragen waar hij nu weer naar toe gaat en hoe lang dat gaat duren..aan de andere kant mis ik hem wel en heeft hij nu vol op de kans om bij haar langs te gaan natuurlijk.. Gelukkig zit hij bij iemand in huis die behoorlijk afkeurt wat hij heeft gedaan en hem scherp in de gaten houdt dus ik maak me dan gek genoeg niet zo druk.
Verder ga ik in ieder geval z.s.m. langs de huisarts en laat me testen op van alles en nog wat en ben ik druk bezig om deze hele rotstad de rug toe te keren.. We vertrekken hier, wél met zn 4-en want wil ik hem ooit weer gaan geloven moeten we hier heel ver uit de buurt zijn, op een plek waar hij in ieder geval niemand kent. Zo'n plek heb ik gevonden, we kunnen in principe volgende week al, het enige is dat het op een vakantie park is en dus tijdelijjk (max 1,5 jaar ong.) maar in die tussentijd moet het toch wel lukken ergens een woning te vinden daar in de buurt..
Nou...hopelijk zo snel mogelijk op naar een schone lei...en dan maar hopen dat het vertrouwen terugkomt en niet weer wordt beschaamd.
Bedankt meiden, dikke kus Moniek
P.S. Ik heb je toegevoegd has_hasret