nu weet ik t echt niet meer hoor..test positief,negatief, negatief, weer positief 2 dagen bloedver

net eindelijk naar huisarts geweest.. die zegt ook een vaag streepje is een streepje dus dan ist zo.. maar bloedverlies wist ie ook niet en ook niet omdat ie negatief tussedoor aangaf... pfffff nu pas over 2 weken naar gyn voor echo wat duurt dat lang moet ik nu blij zijn of juist niet.. pf ff weet t ff allemaal niet meer...


sorry moest dit ff kwijt
 
zie ook mijn reactie bij het zwanger worden. het is absoluut absurd dat ze zeggen dat je dan nog niks kan zien. Dit is mijn 6de zwangerschap en heb altijd vroege echo's gehad waar je prima met 6 weken al wat kan zien.

laat je niet zoveel wijsmaken meid en kom voor jezelf op!

groetjes
Raya
 
dat wil ik zeggen......je bent al een paar weken aan het sukkelen..........je moet nu toch een 6 weken zwanger zijn. inwendige echo moet toch echt te doen zijn !!!!!!!!!!! laat je niet afschepen. als je met 8 weken (of zoals bij mij 8w5d) een echo (inwendige) echo kan krijgen waar je de kleine kan zien en zelfs al kan bewegen................dan moet je met 6 weken toch IETS kunnen zien. Je hoeft geen hartje te zien of de armpjes en beentje ...........je wil weten of je zwanger bent !!!!!!!!!!!!!!!!

ik hoop echt dat je snel zekerheid hebt.........begin steeds meer medelijden met je te krijgen
 
Ook ik heb met 6 weken mijn eerste echo gehad. Ze zeiden wel dat je misschien niet het hartje zag kloppen, omdat dat nog te vroeg was.
Maar bij ons klopte het hartje zelfs al met 6 weken. Bel gewoon de verloskundige.
 
Terug
Bovenaan