nu weet ik t echt niet meer hoor..test positief,negatief, negatief, weer positief 2 dagen bloedver

ik sluit me aan bij jeanine en raya,

Ook ik heb met ongeveer 6 weken een inwendige echo gehad omdat ik zoveel bloed verloor. Gewoon op je strepen staan meid en vraag een verloskundige voor een inwendige echo. Veel succes en hou ons a.u.b. op de hoogte. Ik leef erg met je mee

Gr. Emma
 

weet je... ik zou nooit heel erg pushen met zoiets. iedere vrouw is nou eenmaal anders. de een wacht liever af. de ander is net als ik en wil de touwtjes in eigen handen houden.

meid een zwangerschap hoort iets geweldigs te zijn. en als het niet nodig is om jezelf zo in onzekerheid te laten zitten waarom zou je dat dan doen? hoe dan ook of het nu goed of fout zit met de zwangerschap.... je kan beter antwoorden hebben dan deze stress.

suc6 meid!
 
Ik heb zelf ook tijdens mijn 6e week een inwendige echo gehad. Hierop was heel duidelijk het kleine mensje te zien en ook het kloppende hartje was duidelijk zichtbaar. Dus zie ik bij jou, ondanks dat elke vrouw anders is, geen reden dat het niet zichtbaar zou zijn.

Probeer alleen ondanks alles je hoofd koel te houden. Stress is niet gezond en anders overleg je nog een keertje met je verlostkundige en leg je uit dat het voor jou niet te doen is zo en dat je graag antwoorden wilt.

Groetjes Mandy
 
artsen blijven tegen mij volhouden dat bij die afspraak pas goed genoeg valt te zien of t zo is en of t hartje ook zou kloppen, hun zeggen ook ander heb je er niks aan
dus nog anderhalve week wachtne
 
Terug
Bovenaan