nu zo verdrietig, waarsch miskraam

Hoi Janneke,
Hoe gaat het inmiddels?
Ik denk dat je inderdaad niet perse het vruchtje hoeft te zien, maar wel wat grotere stolsels.Het was best al goed te zien, en niet heeel klein hoor.
Bij mij was het overduidelijk, en herkende meteen de placenta etc erin.Heb het goed op kunnen vangen, en de vk heeft er nog naar gekeken. Dat steldde me gerust, want het was een bevestiging dat ik toch echt zwanger was..
Heb het nog even samen met mijn zus bekeken, en zelfs een paar foto's gemaakt.
Misschien raar, maar het voelde goed zo voor mij.
Ik denk dat je als je erger gaat bloeden je best terug mag bellen. En dan maken ze heus wel een inwendige echo hoor.Dat stelt niet zoveel voor overigens..
Geeft je wat meer duidelijkheid.
Nogmaals weet je zelf heus wel wat te doen.Als je het niet vertrouwd, gewoon laten checken.
Mijn vk en huisarts hebben me goed opgevangen, echt heel fijn.De vk belde na een paar dagen nog even op en vroeg aan ons beiden hoe het ging, ook aan mijn vriend. Vond ik heel goed, want iedereen denkt maar dat het voor de man niet erg is..Terwijl hij er ook mee zat, en het is ook zijn kind ja toch??
Een volgende keer mag ik ook eerder bellen, en komen.
Kortom, hopelijk is die volgende keer al snel......
We hebben een ongi afgewacht erna, die kwam na 5,5 weken..en gaan er nu weer voor hoor..
Heel spannend, maar we weten dat het ook goed kan gaan he!
Groet R, en succes maar weer.

jeetje mina wat vreselijk wat een onzekerheid nu! ik kan niks anders zeggen dan heel erg veel sterkte ik duim voor je.

liefs linda

wat een rotverhaal R,.. ik krijg er helemaal de rillingen van, wel erg netjes dat ze je inderdaad nog gebeld hebben achteraf.  ik snap heel goed dat je t vruchtje graag wilde houden, het was toch je kind!  ik hoop echt voor je dat je snel zwanger wordt en dat t dit keer goed mag gaan.

wat mezelf betreft: het bloed is gestopt, gisteravond werd het lichtroze overgaand in nog een klein beetje bruin en nu is het weg, volgens vk kan het heel goed een gesprongen bloedvaatje zijn geweest, als het een miskraam was had ik nog dagen moeten vloeien en stolseltjes moeten zien. ze verwacht niet dat de bloeding terug komt maar ik voel me alles behalve zeker, constant ren ik naar de wc, pas volgende week zaterdag kan ik komen voor een inwendige echo, eerder heeft geen zin dus deze dagen worden erg spannend, wel heb ik t idee dat t zwangerschapssymptonen toenemen, ik ben erg licht in mn hoofd en moe, ik heb t ook constant warm enzo.

we houden moed!!

veel liefs janneke

Hoi Janneke,

Gelukkig dat het bloeden is gestopt. Ik hoop echt heel erg voor je dat het verder goed zal gaan. Ja, je moet wel lang wachten voor je echo. Snap dat je wat wil weten. Zou me ook erg onzeker voelen. Ik wens je heel veel sterkte met wachten.
Zal ook voor je duimen!!!!

Heel veel liefs An

hoi janneke,
fijn om goed nieuws te lezen!!
Ik hoop echt voor je dat het goed gaat!!
zal echt voor je duimen, en aan je denken..
Succes, R

Hoi Janneke,

Sorry, ik lees net pas je vraag over mijn vriendin. Ik denk dat ze ongeveer net zover was als jij, misschien heel iets verder. Ze heeft denk ik +/- een week wat bloedverlies gehad. Ik weet niet meer zo goed   of het bloeden ook even is gestopt. Ik dacht van wel. Maar, ineens ging het bij haar toen allemaal heel snel. Ze kreeg heel veel bloedverlies en behoorlijke buikpijn, toen is de miskraam dus echt doorgezet.

Ik hoop dat het bij jou allemaal goed mag gaan meid. Dat het bloeden is gestopt is een goed teken. Ook dat je nog van alles voelt, want dat nam bij mijn vriendin toen wel af.

We horen wel van je. In elk geval wens ik je al het beste en sterkte met afwachten.

Liefs Til

lieve meiden

ik heb vandaag het hartje zien kloppen, wat een zalig gezicht was dat, volgens vk zit alles op de goede plek en groeit het zoals het hoort. wel is er te zien dat er een bloeding is geweest in de baarmoeder maar dan kon verder geen kwaad. natuurlijk blijven de 1e 3 maanden spannend maar ik voel me vreselijk opgelucht, nu durf ik weer een beetje te genieten van deze zwangerschap,

iedereen het allerbeste en een snelle zwangerschap toegewenst

Terug
Bovenaan