Nub theorie, geloof je er in? En wie kan wat zien?

Ik geloof er dus niet in. De reden waarom? Bij mijn eerste zwangerschap zou de NUB op een meisje duiden, maar het bleek met de 20 weken toch écht een jongetje te zijn ;) Ik geloof meer in geslacht bepalen rond de 20 weken, omdat ze het dan echt goed kunnen zien. Het is maar net hoe je erin staat, maar wij wilden het ook echt niet eerder weten. Maar iedereen is anders natuurlijk!

Bij mijn zoon geen nub theorie gedaan, dat was toen nog niet een "ding " haha, 9jaar terug. Of ik wist er niet van,  dat kan ook!  
Bij deze Zwangerschap (bijna 18wk) , was bij 11+4 een meisje nub2 tezien.  Bij 14 weken, dachten ze ook aan een meisje. En inmiddels door de 16weken echo inderdaad bevestigd dat het een meisje is. 
Echter is deze echo van jou niet geheel duidelijk naar mijn mening, maar ik gok op een jongen. Aangezien ik wel iets zie wat op een nub lijkt (of het is navelstreng). Dit staat is een hogere graden hoek dan een meisjes nub. Ik zou dus zeggen dat je een zoon krijgt.

Ja, zelf denk ik ook een jongen hoor. Dat is wel de nub volgens de VK. Geen navelstreng. @mevrouwtjetheelepel heb jij een voorbeeld van jou echo van de nub? Ben super benieuwd!!! 

Terug
Bovenaan