Nuby rietjesbeker

Ik heb een mooie roz Nuby beker voor Marissa gekocht zodat ze hier uit kan gaan leren drinken. Maar ze bijt alleen maar op het rietje. Misschien een domme vraag maar kun je ze leren om uit zo'n beker te drinken of krijgen ze het ineens door?

groetjes Linda, mv Marissa 11.5 maand

Hoi Linda,

dat hebben ze dus in één keer door, we hebben hem eerst uit een gewoon rietje laten drinken vanuit een beker....en tig keer voor gedaan en opeens had hij die beker door en nu gaan er twee bekers per dag doorheen!!

Succes ermee

Groetjes
Angel

Hoi Linda,

Ben benieuwd hoe lang ze over doet!!!

Wij zijn toendertijd met een antilekbeker ongeveer 1,5 maand bezig geweest..hihi...

Heb de rietbeker ook al in huis maar nog niet gebruikt. Wel vind ze hem errug interessant, vooral die van haar neefje..zodra ze haar kans ziet gaat ze ervoor..hihi....maarre alleen er nog aan sabbelen

Wie weet trouwens het voordeel voor een rietbeker ipv de antilekbeker???????

gr. Ilone

Hoi Linda,

Ik heb destijds ook zo'n beker gekocht maar Sven snapt die nog steeds niet omdat je je drinken dan echt moet opzuigen ipv uit de beker zuigen zeg maar (het probleem met de zwaartekracht als je begrijpt wat ik bedoel).
Enne, ik heb ook geprobeerd om uit die beker te drinken maar je moet echt megahard zuigen hoor.
Gelukkig heeft Sven nu wel de tuitbeker door dus die gebruiken we nu volop.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi Linda,

Eva had ook zo'n tuitbeker, maar ze heeft er nooit uit willen/kunnen drinken.

Eerlijk gezegd vind ik het ook niet zo'n handig systeem. Ze moeten de beker naar beneden houden om er wat uit te krijgen. Dit is heel anders als met een flesje en ook als drinken uit een gewone beker.
Bas heeft nu een tuitbeker van Avent. Die moet je wel omhoog doen om te kunnen drinken. Die bevalt prima.

Groetjes, Karin

PS: Bas kan trouwens wel uit een gewoon rietje drinken. Dat had hij in één keer door.

Daan heeft deze beker ook, dat gaat echt super!!
Uit een gewone fles wil hij nog steeds niet zelf drinken. Op een geven moment stond hij een keer aan onze milkshake te lurken.......gelijk deze beker uit de kast gehaald en daar dronk hij gelijk zelf uit.

Maar als hij 's avonds nog een papfles krijgt moet ik het voor hem doen......

Hallo

Alice had de rietjesbeker heel snel door, waren we heel blij mee want ze houd dus helemaal geen fles of beker ofzo vast behalve dus de rietjesbeker. Nu kan ze dus eindelijk zelf drinken.
Volgens mij is dat ook het enigste voordeel, als kinderen niet snappen hoe ze een beker/fles omhoog moeten houden.
Als Alice gewoon haar eigen fles zou vasthouden en uit een gewone tuitbeker kon drinken dan zou ik nooit geen rietjes beker aanbieden geloof ik. Ze zullen toch ooit moeten leren uit een glas te drinken en dat lijkt er niet op.

Groetjes

Hoi Linda,
Daniëlle heeft ook zo een beker, 3 zelfs. En ze drinkt er volop uit, al vanaf 9 maanden. Zij wilt niet drinken uit een tuitbeker dus daarom pakt ik die met dat rietje eens om uit te proberen en jahoor gewoon vanzelf dronk ze eruit.
Succes,
groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan