Nuby rietjesbeker

Hoihoi allemaal,

Heel erg bedankt voor de reacties. Grappig om te horen hoe jullie er over denken. Marissa drinkt al een paar maanden uit een Avent tuitbeker. ik vond dit gewoon een volgende stap naar uit een beker drinken. Ze drinkt wel na het tanden poetsen water uit een gewone beker en ook in bad geef ik haar vaak een beker met water. Maar ik zie haar voorlopig echt nog niet melk drinken aa tafel uit een gewone beker. Ze krijgt regelmatig een fles en die houdt ze wel zelf vast maar krijgt ze wel gezellig op schoot. Alleen als we weg zijn kan ze dus ook zelf haar fles drinken.
Nou ik zal het jullie vertellen als ze heeft uitgevonden hoe ze uit haar rietjesbeker moet drinken.

groetjes Linda

hoi Linda,

Wilde nog even toevoegen dat roy ook heerlijk uit deze beker drinkt, hij en ik zijn er super wijs mee!
De eerste paar dagen beet hij ook alleen maar op het rietje maar hij had het heel gauw door!

Succes!

Mijn biede kinderen drinken uit een rietjesbeker van Nuby. Ze hebben allebei ook nooit de fles zelf vastgehouden, dus dat zal er toch wel mee te maken hebben dat ze dan makkelijker uit een rietjesbeker gaan drinken.

Ik heb wel het 'oude' model, waat de anti-lek nog onder het bovenste rietje zit. In het nieuwe model zit de anti-lek in het bovenste rietje.
Het nieuwe model heb ik wel gehad voor Daan, maar de lekte verschikkelijk en heb daarvoor een nieuwe 'oud' model gekregen van Nuby, omdat ik daar wel tevreden over ben. Aan het nieuwe model moet harder gezogen worden dan het oude model.

gr Saskia

We hebben ook een tijdje deze beker gebruikt,maar sinds JOyce doorheeft dat ze een beker omhoog moet houden zijn we over op een antilekbeker van Avent.
Ik vond die rietjesbekers heel lastig schoonmaken.Wij hebben geen afwasmachine.

Groetjes Jessica

hi

mijn tante heeft djaimy uit een gewoon rietje leren drinken had hij zo in 1 keer door. en omdat meneer zijn tuitbeker niet omhoog doet moest ik wat anders proberen want met gewoon rietje werd het nog weleens een knoeiboel. ik had toendertijd bij de felicitas die nubyset gekocht dus de rietjesbeker geprobeerd en hij pakte hem meteen en dronk goed. ik gebruik hem al toen djaimy net 10 maanden was. nu niet meer zovaak want hij snapt nu dat de tuitbeker omhoog moet en dat doet hij dan ook met de rietjesbeker en dan komt er niets uit haha, maar veel succes.

groejes angela mv djaimy 010707

Ben ik dan weer de enige moeder die het voor mekaar weet te krijgen dat het rietje na 1 keer gebruik gaat schimmelen?

Hahaha, echt weer iets voor mij. Ik heb die beker dus maar weer weggedaan. Ik snapte er niks van.

Zij snapte trouwens ook het principe niet. Ze lag wel de hele tijd in een deuk om die beker. iedere keer open en dicht doen (en dan zit er nog wat in het rietje, dus je hebt nog een troep) Maar eruit drinken, ho maar.

Ik ben vandaag begonnen met de tuitbeker. Dit gaat aardig.

Zo heeft ieder kindje weer een andere voorkeur. grappig!

Ik ben bij Stijn toen hij zes maanden was begonnen met een gewone beker (wel van kunststof) en daar drinkt hij prima uit. Als we weg gaan dan neem ik vaak een flesje water mee en ook daar drinkt hij uit. We hebben ook een aventtuitbeker voor hem, waar hij thee uit drinkt. Op de een of andere manier wil hij dat nog niet uit een gewone beker drinken.

Groetjes van Marloes

Er zijn reserve-rietjes verkrijgbaar.

Bij het oude model zit een borsteltje zodat je het rietje ook aan de binnenkant kunt schoonmaken, weet niet of dat bij het nieuwe model ook zit.

gr Saskia

Terug
Bovenaan