Nuchter bij keizersnede

Ja, ik was inderdaad van plan om braaf na de instructies te luisteren mbt eten voor de geplande keizersnede.
Het gaat er meer om als de bevalling nu opeens spontaan op gang komt. Gelukkig is morgen de dag, dus ik hoef alleen vandaag nog maar door! :)

Ik lag al in het ziekenhuis ivm gebroken vliezen vóór de 37 weken en omdat ik een keizersnede moest. Ze wilden wachten tot ik de 37 weken aan zou tikken óf het vanzelf zou beginnen (weeen en dan naar de ok). Ik had geen trek en was misselijk als een malle, maar ik móest eten van de verpleegkundige. Een uur later lag ik op de ok en gedurende de hele keizersnede ben ik heel misselijk geweest en heb zelfs moeten spugen. Ik was alleen maar bezig met: nee niet zo duwen, misselijk zijn en spugen...  Als het ff lukt zou ik dus niet eten gedurende de aangeven tijd. Succes morgen!! 

Ik kan beamen, ik heb een spoedkeizersnede gehad bij nummer 1. Misselijk in de OK i.v.m. nog mogen eten. Daarna nuchter een keelamandelen operatie gehad en was daarna kiplekker i.v.m. nuchter zijn. Nr 2 wordt ook geplande KS, dus nuchter blijven zeker een aanrader. Ben alleen wel eerder aan de beurt i.v.m. mijn diabetes, dus zal hopelijk geen 8u zijn. Sterkte!

Terug
Bovenaan