nummer 8?

Ik ben nieuw hier op dit forum en hoop zo wat contact te krijgen.Ik ben zw. van onze achtste,maar ik weet niet hoelang.In dec(de 14e)heb ik een miskraam gehad en daarna niet meer ongi geweest.Op 3 jan. een bloedtest gehad waaruit bleek dat het hcg hormoon weg was.Het gekke is dat ik op de datum van uitslag een zw.test gedaan heb die pos. was.Dus mijn zw.duur is vooralsnog een raadsel.Ik hoop dat alles goed mag gaan deze keer.Er zijn mensen zat die zeuren over het feit dat het onze achtste al is,maar hoogstwaarschijnlijk hebben die geen idee hoe het is om een MK te krijgen.
 
Hoi Heidi,

Zolang er mensen op deze aarde lopen, zullen er bij zijn die eeuwig kritiek op anderen moeten hebben.
als jullie gelukkig zijn met een groot gezin en het in deze dure tijd ook kunnen redden, is dat toch jullie zaak.

op grootgezin.nl zul je waarschijnlijk meer mensen ontmoeten met veel kinderen.

succes,jeanette
 
weet je zeker dat de test niet positief was door nog beetje hcg in je urine??een bloedtest is echt anders hoor? zelf lijkt mij een groot gezin erg leuk ik ben voor de 6e keer zwanger en heb daarvan 3x een miskraam gehad nu hoop ik mijn derde te krijgen sterkte ermee
 
Hallo Jeanette
Je hebt gelijk dat je altijd zulke mensen hebt,maar als het dan over je eigen ouders gaat dan is dat toch wel pijnlijk. Hoe ga je daar dan mee om?

Beste anoniem,
ja,ik weet zeker dat het hcg weg was. Dus dat is het niet.Ik heb een week na die ene zw.test er nà ³g een gedaan met hetzelfde result.
 
Hoi Heidi,

Ik ben nu zwanger van de eerste maar vind het echt helemaal GEWELDIG!!!!!!!! als je zo'n groot gezin hebt. Je hebt dan gewoon een heeeeel groot hart en wil deze liefde met veel kinderen delen. Ik vind het heel mooi hoor dat er tegenwoordig ook nog grote gezinnen zijn. Zelf is onze wens om zo'n 4 kindjes te mogen krijgen al zeg ik wel dat ik daar op dit moment financieel tegen op zie. We wachten af wat de toekomst ons gaat brengen.

Geniet van de hele bubs!!!!!!!

liefs, Ank
 
Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan met je en dat je ooit die 4 kindjes mag krijgen.Financieel is het uiteraard best zwaar,maar als je anders met je geld omgaat,wil het vaak wel lukken.Ik ga dus ook met weat ik nodig heb de koopjes af.Ik vind een goed bord eten belangrijker dan luxe zaken.Maar dat is mijn keuze.Dat kan ik voor een ander niet invullen.Ik ben pas 36 maar misschien een beetje ouderwets.Reken alleen niet meer opeen lege wasmand,hihihi,daar wordt je soms gek van.
liefs Heidi
 
heb je al 7 kinderen Heid, of heb je een paar keer een mk gehad? Anyway, wel stoer, zo'n groot gezin hoor, wat zullen de broertjes en of zusjes blij zijn met nog een baby!

Groetjes
Manky
 
Ik heb er inderdaad al zeven,maar heb à ³Ãƒ ³k nog twee MK.gehad.In feite is dit dus mijn tiende zw.Ik weet alleen nog steeds niet hoelang.De rest van de kids weten het eigenlijk nog niet,maar ik weet dat ze het wel leuk zullen vinden.Wordt wel passen en meten in huis,maar who cares.

groetjes Heidi
 
Terug
Bovenaan