Nuna leaf wipstoel ervaringen of andere fijne wipstoel?

<p>Hoi meiden,</p><p>Wij zijn opzoek naar een wipstoel voor dochterlief maar zien door de bomen het bos niet meer, nuna leaf vind ik ook nog wel mooi maar goed dat is niet het belangerijkste natuurlijk.</p><p>Wie heeft er ervaringen of tips?</p>

Wij hebben ook
de nuna leaf en behalve dat ie mooi is vind ik ook dat ie super fijn is! Onze nichtjes waren er altijd gek op! 

Ik kan je helaas weinig advies geven over welke fijn is, we hebben er zelf een via MP van chicco die prima is, maar wat ik mee wilde geven is dat onze dochter er van een week of 8 tot een maand of 4 er bijna dagelijks even in heeft gezeten, maar dat het ding verder vooral stof staat te vangen. Als ze zit, dan is het in de newbornset van TrippTrapp, maar ook dat is niet super vaak. Geef er dus vooral niet teveel aan uit! 

Ik raad de BabyBjorn aan! Kost wat maar dan heb je ook wat. Mijn zoontje heeft er behoorlijk wat maanden in gezeten. 

Ik heb hier een heel simpele van Kidsriver. Bevalt prima. Ze zitten er maar kort in hoor, vanaf 2 tot 6-7 maanden ongeveer. Mijn jongste dochter wordt deze week 6 maanden en ze wordt er al wat groot voor.. niet perse qua lengte, maar ze wil ineens rechtop zitten en niet meer half liggen. Dus ik zou er ook niet teveel aan uitgeven. Je gebruikt 'm maanden wel intensief, maar dus relatief kort!

Wij hebben ook de nuna leaf, veel
en lang gebruik van gemaakt toen ze wat ouder was lekker der in chillen. Ook heb je er een motoortje op zodat ie automatisch gaat, kost overigens wel 100 extra. Maar voor de luie ouder ;-) 

Terug
Bovenaan