Nuna leaf wipstoel ervaringen of andere fijne wipstoel?

Wij hebben gekozen voor de babybjorn, vooral omdat hij daar echt zelf in kan wippen. Meneer is ondertussen ruim 9maand en ik vind dat ding nog steeds ideaal. Ondanks dat meneer erg lang is voor zijn leeftijd, kan hij er nog prima in en dan kan hij zelf zijn flesje leegdrinken :) 
De stof van het stoeltje kan je er ook makkelijk van af halen en wassen, mocht dat nodig zijn. Prima stoeltje! En ook omdat hij compacter is dan de nuna leaf, makkelijk om mee te nemen door het hele huis. 
Succes met je keuze ;)

Nuna Leaf vinden wij een fijne wipstoel. Nadeel is wel dat je de stoel niet kunt inklappen. Echt een voordeel is dat de stoel in geruisloos is!
Hier een filmpje ervan: https://www.voedingsaccessoires.nl/baby-wipstoel/

Wij hebben de babybjorn, echt een heerlijke wipstoel en ergonomisch!

Kan in verschillende standen en ze zitten er ook echt met veel ondersteuning in :)
Succes met de keuze.

Hier ook een fan van de baby Björn! Mijn zoon is nu bijna 14 mnd en ik zet hem er nog dagelijks wel ff in. Stoeltje is ergonomisch iets wat ik wel erg belangrijk vind.

Ik heb ook de nuna leaf. Mijn dochter is inderdaad pas vanaf ongeveer 2 maanden in gewild. En wilde heel snel rechtop zitten... 
Wij waren aan het overwegen om hem te verkopen... Maar sinds een paar dagen lijkt het alsof ze het super fijn vind..
Ikzelf zou niet meer zo snel ervoor kiezen vooral omdat onze dochter snel haar hoofd naar voren deed.. speelboog vind ze wel enorm fijn!
Als wij een 2e kindje (mogen) hebben dan wil ik voor de eerste weken de mamaroo hebben, dat is in het begin super fijn en dan haal ik daarna wel een goedkoper wipstoeltje ofzo.

Terug
Bovenaan