Hoi allemaal!
Allereerst bedankt voor jullie reacties op de discussie "allergie''. wij zijn gisteren bij de ha geweest, want het duurde me veel te lang om pas de 24ste april op het cb te verschijnen, en de ha heeft onze kleine meid (4.5mnd) nutramigen voorgesteld. ik heb gevraagd of ze errst getest kon worden op koemelkallergie (dmv bloedtest) maar hij zei dat dit veel te vroeg is en dat het niks zou uitmaken. we moeten minstens 2 jaar wachten, en dan pas kan de test gedaan worden. maar ik dacht meteen, dan is ze er allang over heen mocht ze het nu wel hebben. maar goed, dat is zijn mening, en hij zal het wel beter weten. de nutramigen moeten we 4 weken gebruiken en dan teruggaan naar onze oude voeding om zo te kijken of het weer terug komt. mocht het inderdaad weer terugkomen, dan heeft ze koemelkallergie (zei de ha) maar ik lees op de verpakking van nutramigen dat de voeding niet aleen voor koemelkallergie gebruikt wordt, maar ook bij : krampjes, eczeem, soja-allergie en lactose-intolerantie. dus hoe weet ik nu waar ze allergisch voor is???? ik snap dit echt niet hoor. het kan net zo goed soja-allergie zijn, als koemelkallergie...of lactose-intolerantie! snappen jullie een beetje wat ik bedoel??
Ik wil nog even wat kwijt. voor haar eczeem heb ik lanette zalf gebruikt, deze helpt heel goed. nou is de zalf al 2 dagen op en ik heb de lanette creme gehaald maar deze geeft niet hetzelfde resultaat. sterker nog: de eczeem kweam heel erg terug. nu heb ik weer de zalf gebruikt en het ging binnen een paar uur weg. dit is denk ik vanwege het feit dat de zalf veel vettiger is, en dit heeft mijn dochter echt nodig.
Nou een heel verhaal, maar goed. Fijne dag nog dames..en tot horens.