NUTRAMIGEN

de 1 gaat gewoon tot 6 maanden.
en de LGG is een extra iets wat er aan is toegevoegd.
maar het maakt volgens mij niet veel uit. toen sander in ziekenhuis lag heeft hij ook de gweone gehad, dronk hij wel minder goed.
maar ewr zit gewoon iets extra in ofzoiets, het cb vond deze beter.
 
en de ontlasting van mijn kids is ook groen, wil aan cb vragen waarom...
en de test is eigenlijk al al je weer terug gaat naat de gewone voeding.
want als jouw babaytje het weer terug krijgt is het dus bewezen koemelk allergie.
waar haal jij je voeding nu?
 
Hoi Allemaal,

De groene poep heeft Isa ook , heel normaal omdat de veding anders is bewerkt.
De toevoeging van LGG is een natuurlijk bacterie wat zorgt voor een goede stoelgang en afweer in de darmpjes.
je ziet wel ooit yoghurt of melk bereidt met toegevoegd LGG.
Isa heeft deze melk niet mdat ze een allergie heeft maar een afwijking in de darmen die betrekking heeft met voeding moeilijk opnemen en problememn met de darmen.
Ze willen haar nu niet testen voor een allergie ze heeft al zoveel doorstaan en dit willen ze haar ook niet aandoen, ze reageerd enorm goed op de voeding ,deze drinkt ze niet zelf maar krijgt deze via de voedingspomp.

groetjes en succes allemaal

monique en Isa
 
de groene ontlasting komt omdat de voeding zodanig word verfijnd door splitsing van de melkmolekulen, deze worden gesplits zodat alle mogelijke moleculen die allergien kunnen veroorzaken worden verwijderd, de melkmolecuul blijft over met de nodige voedingstoffen.
Het is daarom ook heel normaal dat de ontlasting er anders dan gewoon uit ziet.
Door het bewerken van de voeding komt er een heel proces opgang. dit maakt de voeding ook zo duur.
Als je gaat naar de site van http://www.meadjohnsons.nl  kun je info opvragen over nutragimen daar staan ook vragen met de antwoorden vermeld. deze geven je mogelijk wat meer informatie.
groetjes monique
 















Nutramigen







Een stap vooruit bij allergie
Voedingsproblemen:
- Koemelk-allergie
- Krampjes
- Allergisch eczeem
Nutramigen 1 & 2 LGG *
Borstvoeding is het beste voor uw baby. Als uw baby een koemelk-allergie heeft, kunt u het beste borstvoeding geven. Wanneer u geen borstvoeding (meer) geeft en uw kind is overgevoelig voor koemelkeiwit, is het belangrijk dat uw kind de juiste voeding krijgt. Deze voeding moet voorverteerde eiwitten bevatten (hypo-allergene voeding). Hierbij is het eiwit in kleinere deeltjes gesplitst, waardoor minder of zelfs geen allergische reacties optreden. Nutramigen 2 LGG is een dieetvoeding waarbij het koemelkeiwit wordt afgebroken tot hele kleine stukjes. Deze eiwit-deeltjes zijn zo klein, dat een allergische reactie vrijwel uitgesloten is. Nutramigen 2 LGG  is niet alleen geschikt als dieetvoeding bij koemelk-allergie. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat Nutramigen 2 LGG het risico op een allergie  kan verminderen bij baby’s waarvan één ouder, een broertje of een zusje allergisch eczeem heeft  of heeft gehad.
Nutramigen 2 LGG is geschikt voor kinderen van 6 tot 18 maanden. Vanaf 18 maanden is er Flexical.
LGG toegevoegd aan Nutramigen
Nutramigen 2 LGG  bevat Lactobacillus GG (LGG). Deze stof dient ter ondersteuning van een gezonde darm. LGG draagt bij aan een gezonde darmflora en zorgt dat de afweerfunctie van de darm stabiel blijft. De kans dat uw baby last heeft van koemelk-allergie en eczeem wordt daardoor verminderd. >> meer informatie over LGG.
Blik à 425 gram
Verkrijgbaar in de apotheek, DA- en Stip drogist.
Nutramigen komt in aanmerking voor vergoeding.
Meer informatie
Stel hier uw vraag of bel naar de Mead Johnson Servicelijn (0348-574278)

*Wettelijke bepalingen staan ons niet toe om informatie te verstrekken over voedingen voor zuigelingen onder de 4 - 6 maanden. Voor informatie over voedingen voor zuigelingen verzoeken wij u om contact op te nemen met het consultatiebureau of de huisarts/kinderarts.
 
Hallo,

Ik heb ook moeten provoceren om te kijken of mijn zoontje allergisch is. Ik deed het alleen tijdens mijn borstvoedingsperiode. ik moest minstens 4 weken helemaal koemelkvrij zijn en dan pas weer gaan provoceren!
Ik heb ook meerdere malen gevraagd om test, maar in de reguliere geneeskunde kan dat echt pas vanaf 3-4 jaar. Je kan wel een test laten doen door middel van bioresonantietherapie. Het lijkt een beetje hocus pocus, maar bij mijn zoontje heeft het gewerkt. We weten nu dat hij geen koemelk, pinda's en suiker mag. Sinds het dieet gaat het zoveel beter met hem.
Nu wil ik van bv over gaan naar flesvoeding. Nutramigen vindt hij echt vies. Ik geef het hem nu in papvorm om hem zo te laten wennen. Hopelijk werkt het.

Hilde mv. Kaj (8mnd.)
 
Terug
Bovenaan