Nutrillon Goede Nacht

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

yep, kom ik weer aan met mijn 'papfles', maar goed.................Isis eet en drinkt goed, zowel de fruithap als de warme hap gaat er in als 'pap'  Behalve  pap, daar  is ze niet   kapot van, ook van een bordje in de ochtend is mevrouw niet van onder de indruk.
Gaven we vanavond zo'n kant en klaar papmelkje van Nutrillon 'Goede Nacht' (opvolgmelk met granen)..............smullen!!!!!!!!!!!!!!! Alles razendsnel op, en boos dat de fles leeg was (beetje geproefd, lekker romig smaakje) Beetje prijzig, maar heb ik graag over voor ons klein poepie (tis een heerlijk beebje) Morgen eerste keer brood!
x Esther (Isis 29-11-06)

Hoi Essiedo,

Hier hetzelfde. Papfles wordt niet zo enthousiast begroet maar het pyjamapapje gaat er in als zoetekoek. Ik las hier ergens dat iemand van die kant en klare bambix gaf (schijnbaar heb je ook bambix waar je alleen water aan toe hoeft te voegen, zit de melk al in), dus die ga ik binnenkort maar eens proberen. Want die pakjes zijn inderdaad wel prijzig!

Hoe is het trouwens? En met Isis?

Groetjes, KT

Hoi,

die kleine van mij vind het goede nacht papje ook heeeeerlijk, maar ik geef het niet iedere dag, want er zit wel suiker aan toegevoegd en ik doe nog een beetje voorzichtig met zoetigheid. Hij krijgt het af en toe.

groetjes
Mie

Lekker toch, dat ze dt zo goed drinkt! En van de bambix heb je nu inderdaad kant en klare pap waar je alleen maar water bij hoeft te doen! Heb hem zelf niet (hier gaat de gewone papfles s'avonds super!) maar heb het wel in de winkel gezien.

ucces (en veel plezier!!) morgen met het brood!!

Ja, ik was degene die de kant en klare pap geeft. Dit is stukken goedkoper dan de pyamapapjes, volgens mij.
Een pak kost volgens mij    1,89. En ze vind het echt heel lekker.
Sil

Hier vind hij de pap ook echt smerig!!
Elke dag probeer ik het maar elke dag kan ik een hele fles weggooien.
Ik blijf dus vast zitten aan de rijstenbloem.
Spannend zeg,morgen de boterham!!
Veel plezier.

Groetjes Mikkie.

Ik heb hier een keer bambix geprobeerd maar dat werd echt niks, dus ik zit ook nog aan de rijstebloem. Is dat heel erg???

Terug
Bovenaan