Nutrillon Goede Nacht

Ik heb toevallig gister een pak Bambix pap gekocht (fijne granen/vezels ofzo)
Want hier wordt ook nog steeds nutrix gegeven...ik vroeg me ook al af; kan dat nog wel?
Die Nutrilon goede nacht is misschien ook wel een ideetje trouwens.
En wat betreft brood geven. Ik geef mijn zoontje tussen de middag stukjes droog bruin brood, om te oefenen. Vindt hij erg lekker. Maar nu wil ik er wel wat beleg op gaan doen. Wat kan ik dan het beste geven?
Gr. Bloem (moeder van Jeffrey 29-11-06)

berichtje voor Bloem80:

Als je beleg op brood wilt doen voor je kleintje:

Ik geef Paige de laatste tijd bruin brood belegd met boter en een beetje appelstroop.
Ze vindt het heerlijk en smult er lekker van.
Zo gaan er wel 2 boterhammen achter elkaar in.

Ook kun je natuurlijk smeerkaas en smeerworst met boter erop doen.
Maar Paige vindt appelstroop het lekkerst.

Succes ermee
Deborah

Hoi meiden,
thnx voor jullie reacties!
'Goede Nacht' van Nutrillon bevat geen suiker. Ik ga ook nog een keer die Bambix proberen waar je alleen water hoeft toe te voegen. Maar komt goed, Isis heeft straks een halve boterham op gepeuzelt, voor de eerste keer, no problem! Echt heel erg leuk om te zien. Ik geloof dat ze rond de negen maanden ook 's ochtends een boterham mag. Isis eet ook goed van een lepeltje, fruit en warme hap. Dus dan maar geen pap  van een bordje.
Wat geven jullie als toetje na de warme hap? Ik gaf Isis 100ml melk na, is nu niet meer echt nodig. Ik heb nu een paar keer fruit gegeven (restje van 's ochtends), smult ze ook van!
Het gaat goed met ons, niet alleen Isis groeit hard, ook ik groei in mijn moederrol. Ik ben veel relaxter als het over haar  'schema' gaat. Isis geeft zoveel zelf aan. Wil niet zeggen  dat ik niet onzeker ben, maar in normale proporties.  
Ik geniet enorm van mijn dochter, ben ook enorm trots op haar  , ze is zo relaxed,

liefs Esther

Hoi!

Ik had dat probleem ook altijd bij Tijs (inmiddels 11 maanden), hij vond die Bambix groeipap e.d. echt niet lekker. Kreeg het ook nooit goed uit de fles gedronken en van de lepel weigerde hij ineens te eten??

Nu vond ik hem een paar maanden terug nog te klein om smorgensvroeg al aan de boterham te gaan zitten...vond het ook te vroeg om 7 uur smorgens maar wilde hem toch een lekker ontbijt geven. Tijs krijgt nu dus al sinds een maand of 3 Goede Nacht van Nutrilon. Ik geef het dus als ontbijt en niet voor de nacht, hij smult van zijn ochtendfles en we kunnen dan nog heerlijk lekker samen knuffelen op bed.

groetjes, Daan mv Tijs

Bambix lukte bij ons tot een paar weken terug ook echt niet! Toen hebben we half bambix, half rijstebloem gedaan en dat ging beter. Na een paar keer ging dat heel   goed en ben ik steeds minder rijstebloem en steeds meer bambix gaan geven. Nu eet ze dus wel gewoon de bambix (wel die vanaf 6 mnd).

Gisterenavond weer een papfles met Nutrixvanille aangeboden, mevrouw drinkt met moeite 150 ml, maar eigenlijk stopt ze al na 100ml. Goede Nacht willen we niet iedere avond geven.
Het brood gaat hartstikke goed, vanmiddag heeft ze een hele boterham met appelstroop op zitten smullen!
x Esther
Binnenkort ga ik het weer een keer proberen, pap van een bordje 's ochtends

Hoi,

Iemand??? vertelde dat er in het p.papje geen suiker zat, maar in het pyjama papje zit wel suiker hoor. Zelfs heel veel...1 1/2 suikerklontje. Dat vind ik echt veel te veel!!!!!!!!! Dat het er makkelijk in gaat snap ik wel, een lekkere zoete smaak.
Ik heb gemaild naar de mensen die het maken en kreeg bericht dat het "maar" anderhalf klontje was. Vind ik echt te zot voor worden. Je verwacht dat zoiets goed is, nou mooi niet dus. Sorry voor dit wat mindere nieuws.

Groetjes mama van Yana en Meike

Nou ja zeg! Wij gebruiken wel eens pyjama papje, maar dat wist ik dus niet. Die wordt dus niet meer gekocht.

Bedankt voor de info!

KT

ps; máár anderhalf suikerklontje?!?

Terug
Bovenaan