Nutrilon ar vernieuwd

<p>Hoi hoi, ik heb vorige week een pak nutrilon ar gekocht. Moest eerst goed zoeken want het vertrouwde oranje logootje was niet te vinden. Maar ze hebben het product vernieuwd en de verpakking dus ook. </p><p>Nu mijn vraag of meer mensen de vernieuwde voeding al hebben gegeven?</p><p>Mijn zoontje spuugde nl al best veel, maar sinds ik dus de vernieuwde voeding geef is het niet te doen, zoveel spuugt hij. Ook vaak al tijdens de fles dat er een golf terug komt..</p><p>Ik heb ook het idee dat de poeder dunner is. Ik heb het nagevraagd bij nutrilon en volgens hun is dat niet zo en is er niks veranderd bijv dat ze een prebiotica hebben toegevoegd... Maar ik vind het toch vreemd! </p>

Hoi! 

Wij geven onze dochter nutrilon onmeo en die was laatst ook vernieuwd. Mijn dochter reageerde er ook heel sterk op. Toen heb ik nou een 'oud' pak in een andere supermarkt gekocht en ben ik gaan mengen. Na 2 weken volledig op de nieuwe versie en toen was het goed! Misschien is dat iets? Niet alle supermarkten hebben tegelijk dezelfde nieuwe variant is mijn ervaring. Succes!

Ja, ook hier een dochter die veel meer spuugt dan voorheen. Ze heeft ook eerder honger nu dan voorheen. 
Heel irritant omdat ik nu niet weet of het aan de voeding ligt of weer 1 of andere fase waar ze in zit, gezien slapen laatste tijd ook een drama is.

Hier nu sinds vannacht de nieuwe verpakking, gelijk vanaf de eerste fles super veel spugen, terwijl met de oude verpakking onze zoon helemaal niet meer spuugde. We waren net zo blij dat we iets gevonden hadden dat werkte. We zijn dus nu weer terug bij af.. Hebben jullie inmiddels iets gevonden waardoor het spugen minder is geworden? 

Terug
Bovenaan