Nutrilon ar vernieuwd

Ze zeggen altijd dat je het eerst 2 weken moet proberen is in dit geval wel lastig want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je kindje niks binnenhoudt. Ik voegde extra johannesbroodpitmeel toe

@girafje ja klopt, en ik ben geen fan van extra Johannesbroodpitmeel, vorige keer toen we dat deden met de nutrilon standaard kreeg hij er alleen maar verstoppingen van helaas.. 't is nu dus echt weer uitzoeken wat dan wel gaat werken.. Zit eventueel ook al te denken aan een ander merk, maar ben ik ook weer niet echt een voorstander van haha. Misschien toch maar even aan zien, en misschien kunnen we tijdelijk toch nog ergens de oude verpakkingen vinden. Ook al zijn die straks natuurlijk nergens meer en zitten we dan alsnog met het probleem.. 

@Girafje, ik word er nu al gek van, 't is niet alleen 't spugen maar ook het overstrekken, huilen, krijsen, alles is terug hij reageert hier echt heftig op naar een paar x gebruiken. Snap niet waarom ze een product dat werkt aan gaan passen, waardoor veel kindjes weer gaan spugen e.d. Frustrerend.. 

@Girafje, daar lijkt 't wel op. Daarvoor was er niks aan de hand. Hadden eindelijk na weken ellende de rust gevonden. We hadden ineens een heel rustig mannetje en nu paar weken later andere verpakking/product en 't is nu helemaal weer mis.. Dus denk toch echt de voeding.. 

Terug
Bovenaan